Nokia Asha 311 Format Atma

Nokia Asha 311 telefonunuzu herhangi bir nedenden dolayı formatlamak – sıfırlamak istediğinizde aşağıda anlatacağımız yöntemlerden birini seçerek bunu gerçekleştirebilirsiniz.

Formatlama işlemine başlamadan önce lütfen bilgilerinizin yedeğini alın ve batarya şarj seviyesinin %50’nin üzerinde olmasını sağlayın.

Birinci formatlama yöntemini Nokia format kodunu telefona uygulayarak gerçekleştiriyoruz. Telefonumuzun sadece ayarlarını sıfırlamak istiyorsak arama(tuş) ekranını açıyoruz ve *#7780#  kodunu tuşluyoruz. Bu “Soft Reset” kodu hiç bir bilgimizi silmeyerek sadece telefonu fabrika ayarlarına geri çevirecektir. Eğer telefonumuzdaki bütün bilgilerin de silinmesini istiyorsak “Hard Reset” kodunu yani *#7370# kodunu giriyoruz. Bu kodu girdikten sonra sizden güvenlik kodunuzu girmeniz istenecektir. Eğer güvenlik kodunu bilmiyorsanız veya hatırlamıyorsanız hard reset işlemini yapamazsınız!

Güvenlik kodunuzu unutmuş veya hatırlamıyorsanız lütfen telefonunuzu bir teknik servise götürerek formatlama işleminin yapılmasını sağlayın.

İkinci Formatlama yöntemi olarak telefonunuzu Nokia Suite programı ile güncellemektir. Telefonunuzu data kablosu yardımı ile bilgisayara bağlayıp Nokia Suite aracılığı ile “yedek alma” kısmını atlaarak formatlayabilirsiniz.

Nokia Asha 311 için henüz tuş kombinasyonu ile formatlama yöntemi tespit edilmemiştir. Eğer Nokia Asha 311 telefonunu formatlayan bir tuş kombinasyonu biliyorsanız lütfen bunu bizimle paylaşın.

Nokia Asha 311 modeli telefonunuzu güvenlik kilidi nedeniyle kullanamıyorsanız telefona full yazılım yükleyebilirsiniz.

Author: Halil Akgül

62 thoughts on “Nokia Asha 311 Format Atma

  1. iyi akşamlar benim nokia asha 311 telefona güvenlik kodu koymuştum şimdi hatırlayamıyorum telefon açılırken tuş kilidi güvenlik kodu istiyor yani menüye falan ulaşamıyorum ne yapmam gerek yardım edin lütfen

      1. Peki ònere bileceğiniz birsey varmi. Güvenlik kodunu format atarakmi kiriyolar acba verilerim silinirmi peki

        1. Bir alttaki yorumda gerekli açıklamaları yaptık. Yazılım yüklemesi yapmalısınız.

  2. Benımde bu opera mını guncellemesı yaptın ama hıc memnun kalmadım ıptal etmek ıstıyorum ama telefoüda kurcalamadıgıi yer kalmadı fabrıka ayarını sıfırladım defalarca ama bı turlu ıptal olmadı ne yapmam lazımda bu opera mınıden kurtulayımmm

  3. Telefonumun markası 311.İnternet paketim var ancak telefon whatsappa baglanmıyor.İnternete giriyor.Youtube’ye falan da giriyor.Ancak whatsappa baglanmıyor.Uygulamayı sildim tekrar yükledim.Ama olmuyor.Ne yapmam gerekiyor ?

    1. Aybuke merhaba. Nokia marka cihazlarda o sorun bazen yaşanıyor ve belli bir çözümü yok. Hata uygulamadan ya da marketten kaynaklıyor ki gerekli denemeyi de yapmışsıznız. Genellikle aksaklık oluştuğu gibi kendiğiliğinden düzeliyor. Dolayısıyla yapılması gereken beklemek.

  4. Peki son birşey sorabilirmiyim youtubede video izliyorken ilk ses geliyo sonra adam hareket ediyo yani videoda geri kalıyo hareketleri acaba onun için bir ne yapmalıyım opera mini yüklenmeden önce nokia storede video hd vardı orda öyle olmuyodu acaba video oyguluması varmı opera mini storede hep alakasız şeyler çıkıyo onun için bir video uygulaması var mı?

    1. son yapılan güncellemelerle asha 311 modeli baya ağırlaştı, ağırlaştığı için sistem dona dona çalışıyor, uguamalardan kaynaklı bir sorun değil yani bu.

      1. Bende donmuyo ilk önce ses geliyo sonra hareketi geliyo eskiden video hd vardı onunla izliyodum şimdi oda yok marketten indirmiştim telefon sıfırlanınca oda gitti video hd de hiçbir sorun olmuyordu onun için bir video uygulaması var mı? İndirebileceğim

        1. symbian işletim sistemini kullanmayalaı baya uzun zaman oldu. o yuzden mağazaya girip uyguamaları denemelisiniz.

    1. opera mini standart tarayıcı olarak sabitlenmişse gitmez ama deneyebilirsiniz emin olmak için.

  5. benimkinde opera miniyi indirdim şimdi herşey opera mini oldu telefonu sıfırladım yinde opera mini gitmedi ve internete girerken bile opera mini oldu acaba onun için ayrı bir sıfırlama var mı?

    1. microsoft, artık opera mini kullanıyor, formatla bile düzelmemişse büyük olasılıkla standart tarayıcı olarak artık opera mini kullanılacak.

        1. tema değiştirmiş sadece. vidyonun altında link var temayı idirip siz de telefonunuzu o duruma getirebilirsiniz. Android yüklenmemiş sadece tema değiştirilmiş.

  6. telefonum kendine kendine kapandı açmaya çalışıyorum ama sim kart uyarısı ingilizce oldu sim kartsız çalıştır diyorum hemen kapanıyo nokıa yazısı yeşil oluyo

    1. Yere düştüğünde butun telefonlar donabilir. Sizin yazilimsal degil donanımsal bir sorununuz var gibi. Bir teknik servise danismanizda fayda var.

  7. ya bu telden almayı düşünüyorum ama en alt kısmında iki tane düme var kırmızı yeşil onlar silinir ve yanları soyulur diye endişem var bilen almış kullanmış arkadaş varsa bana bi söylesin soyulurmu yanları alttaki tuşları falan

  8. geçen yıl aldığım ashe 311 cep telefonum sürekli bağlantı hatası uyarısı veriyr.. çekim gücü iyide olsa kötüde olsa aynı uyarıyı veriyor şebeke servislerini kontrol edin diyor.. format ttım ama düzelmedi sizce ne yapmam gerek?

    1. Yazilim guncellemesi yaparsaniz iyi olur. Stede nasil yapilacagi makalesi var. Arama kutucugundan arama yapabilirsiniz.

    1. Kilit kodu hiç değiştirilmemişse 12345 tür. eğer değiştirilmişse değiştirilmiş halini girmeniz gerekir. kodu hiç bilmiyorsanız bu şekilde format atamazsınız.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir