Casper Via V5 Format Atma

Casper Via V5 telefonunuza yazılımsal olduğunu düşündüğünüz sorunlardan, tek seferde veri ya da ayar sıfırlaması yapma nedenleriyle format atmak isterseniz bunu aşağıdaki yöntemlerle yapabilirsiniz.

İşlem öncesi telefonun şarj düzeyinin en az %25 olmasına dikkat edin ve mümkünse veri yedeği alın!

Casper Via V5, Android 4 işletim sistemi kullanan bir model. İki farklı format yolu bulunan telefon için kullanılabilecek yöntemler, aynı işletim sistemini kullanan telefonlarla benzerlik gösterir.

Format atmak için kullanabileceğiniz ilk yöntem için telefonun menüsüne erişebiliyor olmanız gerekir; Menü> Ayarlar> Yedekle ve sıfırla> Fabrika verilerine sıfırla> Telefonu sıfırla> Her şeyi sil yörüngesini izleyin ve onay verin.

Kullanılabilecek diğer yöntem ise uygulama ve işletim sistemi hataları ya da ekran kilit deseni unutulması-bloke edilmesi gibi durumlardan ötürü menüye erişimde zorluk çıkaran akıllı telefonlar için en etkili yöntem olan donanımdan format seçeneğidir! Bunun için telefonun bazı fiziksel tuşlarını kullanarak, onarım moduna(Recovery Mode) ulaşmanız gerekir.

Casper Via V5 modeline donanımdan format atabilmek için izlemeniz gereken yol şu şekilde:

Telefonu kapatın ve görselde aktarmaya çalıştığımız gibi ses açma ile ses kısma tuşlarına basılı tutarak telefonu açın! Yani telefonu ilk açılışında tüm fiziksel tuşlarını kullanın.

Yapılması Gereken Tuş Kombinasyonu: Ses Açma Tuşu + Ses Kısma Tuşu + Açma-Kapama(Kilit) Tuşu
casper-via-v5-hard-format-atma-

Açma işlemini doğru şekilde yaptığınızda telefon bir süre sonra siyah bir ekrana ulaşır. Burada ilk sıradaki ‘Recovery Mode‘ mode seçeneğini onaylayabilmek için 2 kez ses açma tuşuna basın.

Telefon bir süre sonra onarım moduna(Recovery Mode) geçecektir. Burada dokunmatik çalışmaz. Aşağı yukarı seçeneklerine ilerleyebilmek için ses tuşlarını, onay için ise en alt sol bölümde bulunan ‘Seçenekler’ tuşunu kullanmalısınız.


Ses kısma tuşuyla ‘Wipe data/factory reset‘ seçeneği üzerine gelin ve sol alt bölümde bulunan ‘Seçenekler’ tuşuyla onaylayın.

Yeni ekran teyit amaçlıdır; yine ses kısma tuşuyla ‘Yes-delete all user data‘ seçeneği üzerine gelin ve yine sol alt bölümde bulunan ‘Seçenekler’ tuşuyla onaylayın.

Telefon sıfırlama işlemini yapacak ve ilk ekrana dönecek. Bu aşamada aynı mantıkla ‘Wipe cache partition‘ seçeneğini de onaylamanız, telefonun gereksiz ön belleğini de temizleyecektir.


Son olarak ilk sıradaki ‘Reboot system now‘ seçeneğini sol atl bölümdeki ‘Seçenekler’ tuşuyla onaylayın ve telefonun yeniden başlamasını sağlayın.

İşlem tamam! Artık telefonun kurulumunu yaparak yeniden kişiselleştirebilirsiniz.

Author: Tayfun Sağır

218 thoughts on “Casper Via V5 Format Atma

    1. Ayşenur merhaba. Bir tamirciye gidip, onarım talep etmelisiniz. Telefonun ekranı değişecek.

  1. Ben casper via v5 kullaniyordum ama telefonum kapadi ara sira aciliyordu suan sadece casper via yazisinda kaliyor ana karti yanmis dediler ve dedikleri ucret karsisinda yaptirma karari aldim ama yapilmiyor diye geri gonderildi arastirma yaptim ana karti yanan bi telefon acilmaz diyorlar ama benim telefonum aciiliyor via yazisinda kaliyor acaba icinden yazilim silmis olabilirmiyim yardimci oluurmusunuz ayrica telefonumun yardimci tuslari calismiyor resette atamadim

    1. Ozen merhaba. Ana kart yanması sonucunda bir çok farklı arıza nüksedebilir. Tabi sana bu sonucu bir kişinin söylemesi yeterli değil, bir kaç teknik servis aynı sonuca varmalı ki emin olabilesin. Telefonun açılış introsuna kadar açılıyor olması da ana kartın yanmadığı anlamına gelmez. İhtimaller çok fazla. Ama yine de yazılım yüklemesi deneyebilirsin. Şu makaleden yardım alabilirsin. https://www.ceplik.com/casper-via-v5-android-5-0-lollipop-yukleme/

  2. Slm benim telefonum fabrika ayarlarina 5 kez dondurdum ama gene kendi kendine uygulama yukluyor.aliexp.kadar yukledi.yardimci olurmusuniz ne yapmam lazim casper via 5

  3. Merhaba telefonumu alalı 1,5 sene gibi bir süre oldu telefonu dikkatli kullanmama rağmen sol alt köşenin dokunmatiği çalışmıyor (klavyede a,w,q,s,z,x, space)tuşlara basmıyor ve rehber ve arama yerinede basmıyor şimdi komple çalışmıyor dokunmatik yardım ediin lütfen !!

    1. merhaba, bu donanımsal bir sorundur yani ekranın/dokunmatik lensin değişmesi gerekecek, garantisi devam ediyorsa yetkili servisine etmiyorsa herhangi bir servise danışabilirsiniz.

  4. Merhaba, biri aradiğinda açamiyorum, geri arayamiyorum rehper durduruldu diyor. Fabrika ayarlarina da dönmüyor yardimci olun lütfen

  5. Ben VIA v5i teknik servise verdim ve format attılar bir de tuş takımı değişti.Normalde Android 5 sürümünü kullanıyordu telefon ancak servisten sonra 4 olmuş ve yazılım güncellemesi yapmaya çalıştığımda son sürümü kullanıyorsunuz diyor sebebi ne olabilir ?

  6. merhaba casoer via v5 kullanıyorum. Telefonum tuş kilitliyken dondu kaldı. Şarjı da %70 lerde. Kapanmıyor ne yapmam gerekiyor?

    1. Ayşe merhaba. Telefonu resetlemek için çeşitli denemeler yapmalısın. Örneğin önce sadece güç tuşuna sonra da güç + ses kısma tuşlarına 15 saniye kadar süreyle basılı tutmayı denemelisin. Eğer bunlar işe yaramazsa ses açma ve güç tuşlarına birlikte basarak, yukarıda bizim de ulaşarak işlem yaptığımız Recovery Mode’a geçmeyi denemelisin.

  7. Selam iyi günler casper via v5 kullanıyorum ama kamera ulaşılamıyor diyo bazen de sadece arka kamera açıliyor yardım edebilir misiniz

  8. Casper viva 5 telefon kullanıyorum telefonumu sifirlatmistim sonra karşıdan arama alamıyorum arama yapıldığında ekranında com.android.phone yazısı çıkıyor lütfen yardım edin !!!!!!!!!!!

  9. lütfen yardım edin telefonun sürücüsünü yüklerken hata verdi ve açılmıyor. hatta bilgisayarda tanımıyor ne yapmalıyım

    1. Hilmi merhaba. Yorumlarını lütfen ‘Cevapla’ butonunu kullanarak paylaş. Güç tuşuna uzun basarak telefonu resetlemeyi denemelisin.

        1. Yazılım çökmüş olabilir ve yazılım yüklemesi yapmak gerekebilir. Batarya da ihtimallerden biri. Net teşhis için yetkili servise danışabilirsiniz.

  10. Via v8c ye Formatatarken yanlışlık oldu.ve bi sayfa açıldı telefon dondu.ne yapmam gerekiyor.yardımınız için şimdiden teşekkürler

  11. casper vıa v5 cihazım var bir aylık sürekli facebook Messenger takvim rehber gibi uygulamaları güncelliyor ama bitmedi hala hep yarım kalıyorve Messenger da aktif olmuyor mesaj gönderip almıyor vıreless üzerinden ama mobil veriyi actımmı messnger aktif kullanılıyor ne yapmalıyım

    1. Bu tip anormalliklere karşın yapabileceğiniz manuel bir ayarlama yok. Bu yüzden biz kullanıcıları telefonu fabrika ayarlarına döndürmelerini tavsiye ediyoruz. İşe yaramazsa da yazılım yüklemesi.

  12. Casper via 5 telefonumuzda rehbere tıkladığınızda sürekli yuvarlak dönüyor ve rehbere ulaşamıyor daha önceden format denemistik,yada mesela bazen rehberde olan biri sizi aradığında sdc numarası çıkıyor,nasıl çözeriz ,teşekkürler.

    1. Cihazın hafızası dolmuşsa bazı verileri silin yer açmak için. Gmail adresinizin başka bir telefonda kullanılmadığından emin olun. Bunlar çözüm olmuyorsa yazılım yüklemesi yapmanız gerekebilir.

  13. benim tlf casper via 5 klavyesini en alt satırı yazmıyor dün yazıyodu bugün bi ara yine yazdı şimdi yazmıyor neden ve nasıl halledebiliriz

  14. via v5 telefonum . bugün ses düğmesi çalışmıyordu kapatıp açtım telefonu ancak açınca factory mod diye bir yere girdi ve tuşlar çalışmıyor reset atamıyorum her şeyi denedim hiç bir şey işe yaramadı factory mod yazısıyla kalmış durumda. şarjım da az olmasına rağmen bir türlü bitmedi .bu sorunu nasıl çözebilirim ?

    1. İşe tuşu yaptırmakla başlamanızı öneririz. Yüksek ihtimalle bozuk olan tuşunuz şu anda basılı kalıp, tutukluk yapıyor. Tuş sorununu hallettiğinizde factory mode olayından da kurtulmuş olacaksınız.

        1. cihazı resetlerseniz düzelecektir, güç tuşuna uzun süre basılı tutmayı deneyin. resetlenmezse ses kısma tuşu ile beraber güç tuşuna uzunca basın.

  15. Arkadaslar benim telefonumdaki sıkıntı arada bi siyah ekran geliyodu ve ekran kapanıyodu güç düğmesine basıp açınca 3-4 saniye dokunmatik ekran çalısmıyordu. son zamanlarda aniden oluyordu (telefonu çok aktif kullanmıyorum fakat uygulamalar biraz fazla) bugün 2. kez siyah ekran geldi ve 10 saat geçmesine rağmen gitmedi güç düğmesine uzunca basılı tutuyorum fakat yararı yok sadece ekranı kapata biliyorum açınca da ekranın köşelerinden çok az ışık sızıyor. çözümünü forumlarda bulamadım yardımcı olabilir misiniz ? ne yapmalıyım ? şimdiden teşekkürler

  16. Casper v 3 telefonum bugun öğle sularında kapanmış..sonradan fark ettim..açmayı denıyorum saatlerdir..şarja taktım olmadı..ışığı bile yanmıyor hiçbir şekilde..ara kabloyla bilgisayarıma okutmayı denedim o da olmadı..lütfen yardım edin lütfen

    1. uzun süre şarjda kalmasına rağmen açılmıyorsa telefona reset atmayı deneyin, reset için genelde güç ve ses kısma tuşları basılı tutulur. 15 20 saniye tuşları basılı tutun. buna rağmen tepki alamıyorsanız lütfen arıza tespitinin yapılabilmesi için bir teknik servise danışın.

  17. Şarzına dikkat etmedden yaptım ve simdi android yeni sürüme geçiriliyor dedi ve takılıp kaldı 1/168 şeklınde

                    1. selamun aleykum hocam telefona reset atamıyorum içine fotoğraflar var bunun bir çözümü varmı

    1. Güç tuşuna en az 10 saniye süreyle basın, telefon kapanacaktır. Sonra tekrarlarsınız işlemi.

    1. Güç tuşuna uzunca(en az 10 saniye) basın. Resetleme yöntemleri işe yaramazsa şarj bitene kadar bekleyin. Şart ettikten sonra da yanıt alamazsanız dokunmatik bozulmuş demektir.

    1. Aşağıda başarıyla sonuçlanmış bir çok örneği görebilirsiniz. Olmalı, muhtemelen bir noktada yanlış yapıyorsunuz.

  18. Casper vıa 5 aldım 8 ay oldu hic bi problem yasamadım ama su ıkı haftadır dokunmatık basmıyo donuyo kalıyor mausure adobeır tıme servıce durdu dıyo ve tli açarken androıd yenı sürümüne gecılıyo dıyor

          1. Yeni sürümde görüntülü görüşme için Skype, Viber gibi uygulamalar yüklemelisiniz. Direk arama özelliği kaldırıldı.

  19. Arkadaslar ben telefonu aciyorum ama sekil desenini giremiyorum. Yani kilidi acamiyorum. Sonra format olayini yapayim dedim güc tuslariyla yapabiliyorum fakat sol alt kosedeki sectigimiz tusa basinca olmuyor o da calismiyor. Ne yapabilirim acil yardim tesekkurler

    1. Siyah ekranda kaldıysanız güç tuşuna basıp ekran geldiğinde ileri/atla/geç butonlarına dokunuo kurulumu geçmeye çalışın.

  20. Casper via v5te güncelleme sonrası siyah ekran problemi yasayip onarim sayfasina giremeyenler icin ben kendi telofonumda iki kez ses acma tusuna bastiktan sonra on dokunmatik tuslardan en soldaki tusa “secenekler tusu” basip girdim sorun yasayanlar bi deneyebilir bide bastiktan sonra biraz sabirli olun sayfa yavas aciliyoda olabilir.

  21. merhaba casper via 5e format atmaya çalıştım ama yanlışlıkla factory moduna girdim. Recovery modunu şeçmemin bi yolu var mı ? yoksa eğer shutdown yapsam ne olur ?

    1. tuş formatını yapmak için telefonu açık olmasına gerek yok, telefonu kapatıp öyle atıyorsunuz zaten, makaleyi okuyun.

    2. Bendekide öyle oldu gece servise gönderenin dedim şarja takım sabah kalktığında olmuştu

  22. beyler bendede aynı siyah ekran geldi ondan sonra format attım baya bi bekledikten sonra düzeldi şuan yedeklemeyi kuruyor telefon inşallaah bi sıkıntı olmaz

  23. böyle salakca bir şey ne gördüm ne yaşadım bu bir firma sorunudur ve cezasını çekmeliler ben mahkemeye başvuruyorum beni emsal alırsınız maddi manevi magdur edildik arkadaşlar.

    1. Kesinlikle katılıyorum. Nu nedir ya suçtur resmen. Bu telefona para vererek aldık yolda bulmadık. Madem beceremicekler neden yeni sürüm gönderiyosunuz kardeşim..

  24. ben telefona günceleme kurdktan sorna siyah ekranda kalıyor telefon ve recovry moda geçmiyor yardım edin

    1. herkes aynı sorunu yaşıyor, format yöntemini veya üst üste güç tuşuna basıp kurulum ekranını geçme yöntemini deneyebilirsiniz.

        1. güç tuşuna bastığınızda ekran kısa bir süreliğine geliyor bu esnada ekrandaki ilerle ya da atla/geç butonlarına dokunup kurulumu bitirmeniz gerekiyor.

    1. telefona format atarken yanlışlıkla factory moduna girdim nasıl recovery moduna gecebilirim yardım edin lütfen ?

  25. yaptıp güç düğmesine durmadan basın ilerei tuşlarıyla kurun kurunca yine siyah ekran oluyo kapatıp açın oluyor

  26. arkadaslar benim telefonumda da aynı sorun oluştu bir türlü ayarlayamıyorum. siyah ekran geldi önerdiğiniz gibi üst üste güç tusuna basıyorum ancak ekranı yakalayamıyorum ekran görünüp kayboluyor ne yamam lazım yapan bir arkadas yardımcı olabilir mi acaba ??

    1. şimdilik anlatılan bu iki yöntemden farklı bir çözüm yok. servise götürdüğünüzde de format atıp size geri verecekler.

    2. ahhh ahhh! sabahtan beri deniyorum. format atmayı da denedim olmuyo. test moduna geçiyo sadece diğeri hiç açılmıyo. güç düğmesi de pek işe yaramıyo..

  27. Merhaba lollipop güncellemesinden sonra arkadaslarla ayni problemi yaşadım simdiyse tuslarla format atmaya calisiyorum ama format ekranında gelmiyor ne önerirsiniz

    1. merhaba, çoğu arkadaşın yaptığı üst üste güç tuşuna basıp kurulum ekranını geçme yöntemini deneyebilirsiniz.

  28. Casper via v5 telefonumda son gelen lolipop uygulamasından sonra telfonumda sadece şarj ile çekme şeyi gözüküyor.Format atmayı denedim recovery yeri açılmıyo.Ne yapmam gerek ???

    1. revovery moda girmek için ses açma tuşu dışındaki diğer tuşlrı deneyin, format atamıyorsanız diğer arkadaşların uyuladığı güç tuşuna üst üste basarak kurulum ekranını geçme yöntemini deneyin.

  29. Casper VIA v5 telefona son güncelleme olduktan sonra ekran karanlık ve sadece 3g ile şarj oranı ekranda gözüküyor. Bunun sebebi ne. Format atmaya çalışıyorum ama recovery mode seçilmiyo. Çok denedim. Telefon daha önce de garantiye gitmişti. Yine göndermek istemiyorum yardımcı olun

    1. revovery moda girmek için ses açma tuşu dışındaki diğer tuşlrı deneyin, format atamıyorsanız diğer arkadaşların uyuladığı güç tuşuna üst üste basarak kurulum ekranını geçme yöntemini deneyin.

    1. format atmayı deneybilirsiniz veya güç tuşuna üst üste basıp kurulum ekranını geçmeyi deneybilirsiniz.

  30. ben siyah ekrana geliyorum orda recovery ve factory mod geliyor ama recovery mod açılmıyor ses açmaya basıyom hiç bişi olmuyo ama ses kapamaya bastımmı factory açılıyor ne yapabilirim ?

    1. cozumu bulamayan arkadaslar icin ana ekran donus tusu dokunmatikler arasındaki ortadakine basınca ekran acılıyor

  31. merhabalar telefonu yedekle ve sıfırla seçeneğini yaparsam müziklerim ve resimlerim silinecekmi yoksa kendi yedekliyormu
    teşekkürler

    1. merhaba, yedekleme yapmaz, manuel olarak yedekleme yapmalısınız. sıfırlama sonrası genelde telefon hafızasındaki tüm kişisel bilgiler silinir.

      1. teşekkürler bir şey daha soracağım yedekleme yapmak için kablo ile bilgisayara bağlıyorum fakat telefonu görmüyor sıkıntı nerde olabilir

        1. birçok nedeni olabilir, kablos bozuk olabilir, bilgisayar sürücüleri yüklenmiyor olabilir, telefon soketi arızalı olabilir.

  32. Merhaba ben sabah lollipop güncellemesi yaptım her şey normal gidiyordu açılışta olduğu gibi Casper via yazısı geldi fakat sonra telefonda siyah ekran oluştu ve sağ üstte 3g, batarya, şebeke simgesi var. Recovery yapmaya çalıştım fakat recovery mode u seçmek için ses açma düğmesine basıyorum olmuyor. Defalarca denedim. Yardımcı olursanız sevinirim

    1. merhaba, güncelleme ile tuşların fonksiyonu değişmiş olabilir. recovery mode seçeneği üzerindeyken bütün tuşlara sırayla basmayı deneyin,

      ayrıca 2 defa üst üste ses açmayı da deneyin.

      1. hepsini denedim yine de teşekkürler asıl çözüm güç tuşuna sürekli ard arda basıp açılan sayfada ilerlemeye çalışmakmış şu an telefonum kendine geldi

        1. Bende de aynı sorun var. Güç tuşuna basıyorum bi ekran gelip gidiyor kurulum ekranı sanırım hoşgeldiniz türkçe ileri tuşları var ama bi saniyeliğine gelip gidiyor hepsi bu. Servise mi göndermeliyim? neden böyle oldu ki? Güncellemede mi bi sorun var?

        2. ne kadar süre boyunca denediniz güç tuşuna basamayı ne zamandır deniyorum bişey olduğu yok bişey olcak diye korkuyorum

  33. TELEFON REHBERİ YÜKLENİYOR HATASI VERİYOR, ARAMA GELDİKEN SONRA BU HATA OLUYOR NUMARALAR KOMPLE GİDİYOR, SONRA YENİDEN REHMER,GELİYOR NE YAPMAM GEREK

          1. peki privacy proteck passaword nedir şifreyi kendimiz mi belirliyoruz ben öyle bi kilit koymadım telefonu daha bugün aldım açılmıyo bu yüzden kafayı yicem

  34. Meraba casper via v5 kullanıyorum telefona format attım ama tekrar acılırken casper via yazısında kaldı acılmıyor sadece yazı var ne yapmam lazım

  35. Merhaba casper via v 5 kullanıyorumm fakat telefonun arama almıyor reset islemi ypatin değişen birsey yok yardımcı olursanız sevinirim

    1. şebeke olmasına rağmen arama gelmiyosa arama engelleme yapmış olabilirsiniz. arama ayarlarını kontrol edin.

  36. Telefonum arama almıyor arayanları göstermiyor biri arayınca com.android.phone işlemi durduruldu Dior oradan anlıyorum arandığımı napablirim ? :(

  37. ya telefonuma format attım fabrika ayarlarını yükledim sonra tekrar yükledim açılmıyor telefonum casper via yazıo fakat açılmıyoo napıcamm ????

    1. İşlemi baştan yeniden deneyin. Tuşlarla olan, Donanımdan format seçeneğini uygulayın ve Wipe cache partition yapmayı unutmayın.

  38. hocam söylediğiniz şekilde tuşlara bastım format için ama ekran da komut yok diye bir yazı çıktı

    1. aşağıdaki bir çok arkadaşa söylediğim gibi; güncelleme sonrası tuş kombinasyonu değişmiş olabilir, farklı tuş kombinasyonları deneyin.

      1. hocam format sayfası açılıyor fakat o android simgesinin altında komut yok yazıyor. nerden güncelleme yaptım Allah belasını versn ya

        1. komut yok ekranı komut bekleyen bir ekrandır, yani recovery modu açmak için sizden komut bekliyor, bu ekrandayken tek tek tuşlara basın. olmaz güç tuşuna basılı tutup bir kere ses açmaya olmazsa güç tuşunu basılı tutup bir kez ses kısmaya olmazsa güç ve ses tuşlarına beraber basıp bırakın, mutlaka bir tuş kombinasyonu recovery modu açacaktır.

  39. casper via v5 telefonuma android 5 güncelledim ekran siyah sadece şarz görünüyor.Bilgisi olan varmı heralde herkeste aynı sorun var.

    1. güncellemeyle beraber tuş kombinasyonu değişti sanırım, diğer tuş kombinasyonlarını deneyin

      1: ses açma + güç
      2: ses kısma + güç

      1. Bendede aynı sorun oldu ikisinide yaptm hicbirsey olmadı telfonumj kac gundur acamıyorum lütfen yardım

  40. merhaba, telefona 5.0 güncellemesi yaptım sarjım % 100 dü herseyı eksıksız yaptım sımsıyah ekran geldi telefonu kapatıp açabiliyorum sarj % desi görünüyor sebeke görünüyor, reset format atmayı denedım ama olmadı androıd resmı cıkıyoru ustunde unlem ısaretı cıkıyor napmalıyım yardım edin. diğer sitelere baktım hgüncellemeyı yapan herkes aynı durumda

    1. yeni güncelleme ile tuş kombinasyonu değişmiş olabilir, format için farklı tuş kombinasyonlarını deneyin.

  41. Ben neredeyse 15-20 saniye belirtilen tuşlara basıyorum ancak her hangi bir ekran gelmiyor. Daha sonra telefonu bırakıyorum, hafif mavi bir ekran gelip gidiyor. Her seferinde süreyi uzattım, telefonu bıraktıktan 5 saniye kadar sonra ekran gelip gidiyor.

    1. ekrandaki sararmalar genelde donanımsal bir sorundur yani ekranın değişmesi gerekecek. yetkili servisiyle görüşmenizi öneririm.

  42. Merhaba. Benim telefonumda ekranın bazı yerleri hiç çalışmıyor. Önceden kapatıp açınca duzeliyordu ama artık düzlemiyor. Format atsam düzelir mi acaba? Şimdiden teşekkür ederim.

    1. makaledeki işlemleri sırasıyla yaptığınızdan emin olun lütfen. yine de sorun yaşıyorsanız farklı yöntemler araştırın, yazılı güncellemeleri bazen tuş kombinasyonlarını değiştirebiliyor.

    1. İşlemi baştan tekrarlayın ve donanımdan format seçeneğini yani, tuşlarla yapılanı kullanın lütfen. Ekran kilit deseni, güvenlik kodu gibi tüm kodların sıfırlanması gerekir. Eğer yine de sonuç alamazsanız, casper yetkili servise danışmalısınız.

  43. Hocam casper via v5 kullanıcısıyım yukarda söylemiş oldğunuz şekilde işlemlerin hepsini yaptım ve telefonum açılmıyor sürekli o format ekranına dönüyor.bu işlemlerin hepsi en fazla 3 dk sürüyor ama kapanıp açıldığında aynı ekran açılıyor. Arza telefondan mı kaynaklanıyor acaba en az 10 kere denedim bi yere varamadım. Teşekkürler

    1. tuşların takılı kalmadığından emin olun, şarj soketi kirliyse ufak bir fırça ile temizleyin. cihazı kapalı konuma getirip bir 5 dakika sonra tekrar açın.

    2. Sorunumu casper yetkili servisi çözebildi. android sistemi kitkat 5 lolipopu yüklerken olmuştu bu yükleme askıda kalmış bu sebepten ötürü telefonum sürekli o ekranı veriyormuş. yeni yazılım yüklendi telefonuma ve sorunum çözüldü ilginiz için teşekkürler.

    1. tuşların çalıştığından emin misiniz? büyük olasılıkla tuşlardan biri çalışmıyordur. ya da yazılımı çökmüştür. yazılım yükleme yollarını araştırabilirsiniz.

    1. bütün işlemleri sonuna kadar yaptınız mı? 10 dakikadan fazla sürdüyse lütfen en baştan deneyin.

    2. Yorumlarınızı daha önce yapmış olduğunuz yorumların altındaki CEVAPLA seçeneğini kullanarak yazın.

      format işleminin geri dönüşü yoktur. işlemleri doğru şekilde yaparsanız telefonunuz formatlanır. eksik veya yanlış işlem yaparsanız cihazınız çökebilir.

  44. ben telefonumu yere düşürdüm ondan sonra dokunmatik ekranın üst kısmı çalışmıyo kilit deseni falan yaparken zorlanıyorum garanti kapsamına girer mi ?

    1. dokunmatiğin bozulması için illa kırılması gerekmez. zarar görmüş olabilir. değişmesi gerekecek.

    2. mesajlarınızı daha önce yapmış olduğunuz yorumların altındaki CEVAPLA seçeneğini kullanarak yapın. yerew düşmüşse garantiye girmez ama yetkili servisin bakması lazım yine de. belki müşteri memnunyeti için yaparlar.

        1. yalan söylemiş olursunuz. yere düştüğünü anlarlarsa yapacakları varsa da yapmazlar. ya da yalanınıza inanır ücretsiz olarak yaparlar.

            1. daha sonra olmuşsa düştüğünü zöellikle belirtmenize gerek yok. dokunmatik çalışmıyor diyin, onlar zaten arıza tespiti yapar.

                1. kutusunda garanti belgesinde servis adresi ve numarası vardır. numarayı arayıp kargo ile nasıl gönderebileceğinizi öğrenebilirsiniz.

  45. ekran kilit şifresini değiştim 2 sn içerisinde unuttum ne yapmam gerekiyor..
    format attım ekrana kırmızı çizgiler geldi yardımcı olur musunuz?

  46. benim telefonda tek sorun ekran kilitlenmesii hiç bir şekilde tuşlama yapılamıyorr
    yardım ederseniz sevinirim

    1. Dokunmatik çalışmıyorsa. Dokunmatik lens bozulmuştur büyük ihtimalle. Bir teknik servise gösterirseniz arıza tespitini yaparlar.

  47. ben telefona format attım ama resimlerim telefona kayıtlıymış bunları geri yüklemek için ne yapabilirim.lütfen yardımcı olun…

      1. benim telefona gizlilik kilidi koymuşum hatırlamıyorum şifreyii hattımı çıkarıp taktım bu çıktı nasıl yapabilirim

        1. hatırlamıyorsanız format atmayı deneyebilirsiniz. format işlemi kilitle beraber telefondaki tüm kişisel bilgilerinizi silecektir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir