Nis 23 2016

Z3X Box Repair DRK, Repair DMVT ve Reset Screen Lock Fonskiyonlarını Dahil Ettiği Samsung Tool PRO 25.2 Sürümünü Yayınladı


Samsung’un yeni cihazlarında sıkça meydana gelen rootlu cihazlara yazılım yüklendikten sonra boot ekranında kalma sorununa Z3X Box’tan destek geldi. dm-verity verification failed… Need to check DRK first… uyarısı veren bu cihazları artık Z3X Box ile düzeltebilirsiniz. Üstelik root ya da yeniden yazılım yüklemenize gerek kalmadan.

Bu makaleyi teknik servisçi arkadaşlar için yazıyoruz. Cihazı dm-verity verification failed… Need to check DRK first… hatası veren son kullanıcı arkadaşlar lütfen bir teknik servise danışsınlar.

repair drk

Bu fonksiyonu kullanmak için PRO aktivasyonu yaptırmış olmanız gerekiyor. Henüz PRO aktivasyonu yaptırmamışsanız box’ı aldığınız yer ile veya buradan online aktivasyon yapabilirsiniz. Ayrıca bu fonksiyonların çalışabilmesi için şu adresten yama paketini indirip kurmalısınız.

Yorum Yaz

    • yunus on 14 Eylül 2018 at 10:06
    • Cevapla

    halil abi selamlar bu islemı z3x olmadan yapma sansımız var varsa bana ulasırmısın abı 506 936 12 79

    1. Merhaba, modele göre değişir. Google’dan araştrma yapabilirsiniz. Örnek: “J730F Reair drk”

    • dogan on 11 Temmuz 2018 at 19:06
    • Cevapla

    selamın aleykum Halil abi j7 00 h/ds imei yukledim şebeke yok recovery modda need to check drk first…
    bu hatayı veriyor cihaz

    1. Merhaba, recovery modta söylüyorsa çok önemli değil. Patch Certificate işlemini yaparsan şebekenin gelmesi lazım. Buna rağmen şebeke gelmiyorsa telefonu foormatlayıp en baştan deneybilirsin.

    • Sinan on 21 Eylül 2017 at 21:22
    • Cevapla

    Selam halil kardesm samsunj2ooF bugun bianda kapandi orjinal telfon telfoncuya goturdum imeal atti telfon bide programlarida gitmis ilk basta suan nasil yapacam yardimci olunmu

    1. programları gitmiş derken? uygulamalardan bahsediyorsanız Google Play Store’dan istediğiniz uygulamayı indirebilirsiniz.

    • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 13:32
    • Cevapla

    hocam benim telefon s6 açılış ekranında kalıyordu bazen sammobile den rom attım şimdi simi görmüyor ne yapmam gerek

    1. *#06# kodu ile imei numarasına bakın. imei numarası silinmiş olabilir, en güncel romu indirip yükleyin.

        • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 14:19
        • Cevapla

        arama göderilemedi diyor

          • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 14:20
          • Cevapla

          IMEI BİLİNMEYEN YAZIYOR AYARLARDA

          1. imei numarası silinmiş, güncel romu yükleyin.

              • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 14:22
              • Cevapla

              IMEI NASIL YAPABİLİRİM YENİDEN

              • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 14:22
              • Cevapla

              EN GÜNCEL ROMU İNDİRP YÜKLEDİM OLMADAN ÖNCE

              1. lütfen ayrı ayrı yorum yazmayınız. olmadan önce değil şimdi yüklemelisiniz, en güncel romu yüklemenize rağmen sorun düzelmiyorsa bir teknik servise danışmanızı öneririz. aksi durumda cihaz daha çok zarar görebilir.

                  • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 14:29
                  • Cevapla

                  KUTU ÜSTÜNDE 15 HANELİ KOD VAR IMEI GALIBA ONU NASIL YÜKLERİM ACABA RAHATSIZ EDİYORUM AMA

                  1. yükleyemezsiniz, yazılım yüklemeyle imei silinmiş tekrar yazılım yüklemeyle imei geri gelir. eğer efs dosya sistemi zarar görmüşse teknik servisin bakması lazım. sizin yapabileceğiniz bir şey yok.

                      • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 14:32

                      TŞK EDERİM

                      • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 14:34

                      REPAİR ROM YÜKLESEM DÜZELİRMİ BİDE TELEFON AÇILMA EKRANINDA DONUYOR HARD RESET ATINCA DÜZELİYOR ONU NASIL HALLEDEBİLİRİM

                  2. denemeniz lazım.

                      • ömer faruk ERTÜRK on 25 Temmuz 2017 at 16:56

                      yeni rom indirdim yükledim instaling system update dedi %60 geldi erasing dedi şimdide hiç açılmıyor no command yazıyor

    2. yüklemeden sonra kurulum ekranına gelmişsiniz, normaldir o. bataryada şarj olduğundan emin olun. bataryada şarj olduğundan emin olmanıza rağmen cihazı açamıyorsanız download moda alip EN GÜNCEL romu kurun. Buna rağmen sorun düzelmiyorsa bir teknik servise danışın.

    • Sedat Kya on 17 Mayıs 2017 at 19:19
    • Cevapla

    Hocam Box Pro Versiyonuda Açılınca Recovery Ekranına Gidiyor Nasıl Drk Sıfırlıyacağım ?

    1. güncel yazılım yükleyin normale döner.

        • Sedat Kya on 17 Mayıs 2017 at 19:22
        • Cevapla

        Smart Swicht’den Yapayımmı ?

        1. çökmüş cihaza smart switch ile güncelleme yapamazsınız, sammobile.com sitesinden güncel romu indirip odin veya z3x box ile yükleme yapabilirsiniz.

  1. halıl hocam g925f telefon var şebeke gelmıyor ne yaptıysam gelmedı z3 ten setıfıka yamaladım yıne gelmedı başka bır hat taktım gelmedı en son bır apn eklemeyew calıştım ama mevcut kullanıcı için erişim noktası kısıtlı dıyor ne yapabılırım

    1. apn ile şebekenin bir bağlantısı yoktur, farklı bir imei yazıp patch yapın buna rağmen şebeke alamıyorsanız telefonu sıfırlayıp tekrar deneyebilirsiniz.

    • Sdg on 27 Nisan 2017 at 17:22
    • Cevapla

    yama link i calisiyormu ben acamadim

    1. supporttan indirebilirsiniz.

        • Sdg on 28 Nisan 2017 at 20:43
        • Cevapla

        Tsk ederim Support bölümünden indirdim ama sanırım bu repair drk her modele uygun çalışmıyor N915T Note Edge için Repair sekmesinde aktif değil örneğin bu konuda ne yapabilirim fikriniz varmı? Oldukça kurcaladım internetteki bilgileri ama sonuç elde edemedim

        1. açılış ekranında kaldınız sanırım, tek parça bir romun sadece boot.img dosyasını z3x ile yüklemey çalışın.

    • demirci83 on 23 Şubat 2017 at 09:09
    • Cevapla

    SELAM ALEKUM bende samsung i9500 var elimdede su telefonun sert dosyasi yox kendi imesini yazanda sebeke gelmipor basqa sert file yazinca sebeke gelior o zamanda imei basqa olur onun cozumu varmi ? yani kendi imesini yazim ve sebeke gelsin

    1. Kendi cert dosyası yoksa kendi imeisini yazsanız bile şebeke gelmez.

        • demirci83 on 07 Mart 2017 at 16:00
        • Cevapla

        selam abi ben yeni rif box aldim sifir yani simdi proqrami acinca login parol soruyor onu nerden bula bilirim ?

        1. rif box kullanma şansımız olmadı maalesef.

            • demirci83 on 07 Mart 2017 at 17:38
            • Cevapla

            ok saol

    • demirci83 on 05 Ocak 2017 at 14:00
    • Cevapla

    selam elimde samsubg g850f var imeii null yaziyor (efs) (sert _)yazdim yinede ayni sorun sizce ne ola bilir,

    1. merhaba, https://www.androidfilehost.com/?fid=24459283995310238 yazılımını yüklemeyi deneyin, buna rağmen nulldan çıkıyorsa sorun yazılımsal olmayabilir.

        • demirci83 on 06 Ocak 2017 at 17:18
        • Cevapla

        ALLAH RAZİ OLSUN OLDU BENDE BİR TEL VAR ORRO N5İ FİRMVARE YUKLERKEN HATA 4032 CİKİYOR DUZELİRMİ SİZCE

        1. bilmiyorum bahsettiğiniz modeli ilk defa duyuyorum.

    • demirci83 on 28 Aralık 2016 at 15:25
    • Cevapla

    selam bende lg g3 d855 va brick oldu qload 9008 yziyor yardim ede bilirsinizmi?

    1. Merhaba, cihaz download moda girmiyorsa JTAG yapılması gerekecek.

        • demirci83 on 29 Aralık 2016 at 10:19
        • Cevapla

        tel batareykasiz bilgisayarda taxanda unlem ! geliordu BoardDiag3.99c ile de ne gerekirse yapdim ayni sorun simdide ! unlem gelmior 100% jtag olmalidi?

        1. dediğim gibi cihaz download moda girmiyorsa JTAG yapılması gerekiyor.

            • demirci83 on 17 Ocak 2017 at 10:11
            • Cevapla

            selam samsung j500h frp reset yapamiyorum elimde z3x box ve nck box var hicbiri ise yaramiyor sizce cozum ne?

                • demirci83 on 17 Ocak 2017 at 17:38
                • Cevapla

                nasil yani?

                1. cepten yazmıştım sözlük otomatik silmiş linki, düzeltiyorum.

                • demirci83 on 18 Ocak 2017 at 11:18
                • Cevapla

                o yontem calismadi yani wifi calismior okudumki 5.1.1 firmware yazib deneyin yazdim simdide wifi calismior yani wifi calissa siz deyen yontemi deney bilirim wifi nasil duzelir?

    2. wi-fi ile ilgili bir bilgim yok ancak internet paketi olan bir sim kart takıp da yapabilirsiniz.

        • demirci83 on 15 Şubat 2017 at 18:16
        • Cevapla

        selam elimde samsung i9192 var recovery modda e failed to mount data invalid argument yaziyor sizce cozzum varmi?

        1. sistem dosyaları zarar görmüş büyük ihtimalle, içindeki tüm yazılım silinip yeniden yüklenmesi gerekecek, onun içinde JTAG gerekecek. yine de 4 parçalı romlardan bir kaç tane deneybilirsiniz.

            • demirci83 on 16 Şubat 2017 at 11:16
            • Cevapla

            4 parcaile flaslarken hata olur csc boot tek modem tek tek yazdigimda yaziliyor amma 4 parcani birden yuklerken hata verior

            1. hepsini birden yazmanız gerekiyor, yükleyemiyorsanız farklı bir osrun olabilir, bu konuda fazla bilgimiz yok maalesef.

    • mustafa on 19 Aralık 2016 at 22:35
    • Cevapla

    halil bey note 4 n910F veya diğer serileri için z3x boxda drk repair göremedim yoksa ben mi beceremedim recoveryi kurdum bazı modeller için var ama note 4 serisi yok. Bunu onarmanın başka yolu varmı

    1. note 4 modellerinde DRK hatası meydana geldiğini görmedim ancak tabi yeni güncellemelerde olabilir belki. Ya da yaşadığınzı başka bir problemdir. Eğer DRK hatasıysa şimdilik bildiğim başka bir çözüm yok çünkü denk gelmedim hiç.

    • resul on 19 Aralık 2016 at 15:32
    • Cevapla

    arkadaslar bende samsung g925f var DRK repair yapinca error timeout yaziyor sorun ne ola bilir? bilen varmi?

    1. recovery pack’i indirip kurdunuz mu? buna rağmen hata alıyorsanız bilgisayar telefonu görmüyor demektir, bağlantınızı kontrol edin.

        • resul on 19 Aralık 2016 at 15:58
        • Cevapla

        ayni bilgisayarda bugun s7562 s7262 i9500 proqram atdim download mooda sorunsuz bi sekilde yinede deneyerim (amma samsung mobile usb cdc composite device) kimi goruyor ayrica drk repair yapdikdan sonra smart switch baglan dior tekrardan firmware yuklenior sorun varsa firmware yuklenirmi?

        1. smart switchi unutun, öyle der ama onunla işiniz yok. ekranda o yazı olduğunda cihaz download modta demektir. bahsettiğiniz s7562 i9500 gibi cihazlar eski cihazlar, onlara her türlü yazılım yüklenir, yeni cihazlara sadece en güncel rom yüklenebilir. daha önce de söyledim size, cihaza uyumlu full bir yazılım bulmanız lazım. eğer donanmsal bir sorun yoksa uygun yazılım yüklendiğinizde cihaz normal çalışır hale gelir.

    • resul on 16 Aralık 2016 at 16:55
    • Cevapla

    selam bende g925f model var dm sorunu var z3x box ile duzelmior adb hatasi veriyor ayrica tel acilmior yani usb debug activasion yapmamda imkansiz nasil duzelte bilirim?

    1. merhaba, dm sorunu derken?

        • resul on 17 Aralık 2016 at 10:58
        • Cevapla

        yani g925f recovery modda kaldi dm verification failed yaziyor z3x boxla denedim zman asimina ugradi yaziyor sizi AZERBAYCANDAN narahat edirem ozumde proqramist isleyirem yardim etsez sevinirim

        1. repair drk yaparsanız sorun çözülür. repair drk yapabilmek için supporttan recovery pack’i indirip kurun bilgisayarı resetleyin.

            • resul on 17 Aralık 2016 at 11:06
            • Cevapla

            indirdim kurdum repair yapdim ozamanda proqram bozulior samsung smart switch baglan yaziyor
            tekrar proqram yukluyorum yene ayni sorun

            1. yüklediğiniz yazılım buna sebep oluyor olabilir, farklı bir yazılım yüklemeyi deneyin.

                • resul on 17 Aralık 2016 at 11:28
                • Cevapla

                ok hangi yazilim yazsam iyi ? ben yazdim
                AP_G925FXXU3DPBG amma boot ve csc yazmiram sadece ap ve phone yaziyorum hepsini secende hata verior

                1. denemeniz lazım, net şu olur diyemiyoruz.

                    • resul on 17 Aralık 2016 at 12:24
                    • Cevapla

                    ok saol ALLAH RAZI OLSUN

    • Mert on 30 Eylül 2016 at 13:35
    • Cevapla

    Sa abi bnde g925fq s6 edge modeli var imei yazcaktim fakat temmuz guncellemesi geldikten sonra ime yazilmiyomus fakat bnm cihaz imeisi bos gorunmeye basladi yazilim attim drk hatasi vermeye basladi ne yapmam lazim abi elimde z3x box mevcut

    1. MErhaba, drk için repair drk yapmanız lazım. cihaz açıldıktan sonra hala imei boşsa cert yedeği yüklemeniz lazım, cert yedeği almamışsanız farklı bir cihazın cert yedeğini yükleyip desteklenen bir box ile imei repair yapmanız gerekecek.

        • Mert on 30 Eylül 2016 at 16:27
        • Cevapla

        Tsk ederkm abi cert yedegini almadim sadece efs yedegini almistim

          • Mert on 30 Eylül 2016 at 16:28
          • Cevapla

          Bide abi bu temmuz guncellemesinden sonra s6 lara imei repair olmuyo diye biliyorum sizcede oylemin?

          1. yaklaşık 1 aydır s6/s6 edge gelmedi bana ama en son s6yi ben de yapamamıştım. dün s6 edge plus geldi, sorunsuz oldu.

              • Mert on 30 Eylül 2016 at 16:44
              • Cevapla

              Tmm abi tsk bi drk yi deniyim

                • Mert on 30 Eylül 2016 at 16:59
                • Cevapla

                Abi k bakma rahatsiz ediyorum ama drk yaparken hata veriyor checking local file bulunamadi diyo ben recviery toolu yukledim yinede hata veriyo abi

    2. Repair DRK seçeneğini kullanabilmen için Recovery Pack’i yüklemen lazım, Shelli aç, Support Files sekmesini geç. Software – Samsung box yolunu izlyerek en son recovery pack dosyasını indirebilirsin. indirip kur, sorna bilgisayarı yeniden başlat.

        • Mert on 30 Eylül 2016 at 17:06
        • Cevapla

        Yaptim abi hepsini ayni hata veriyo z3x tool pronun versiyonu farkedermk en 26.8 kullaniyorum

        1. en son sürümü kullanın ki en son 26.8 zaten. recovery packetini kaldırıp yeniden kurmayı deneyebilirsin.

    • fatih on 09 Eylül 2016 at 22:53
    • Cevapla

    Arkadaşlar benim s6 g920t drk hatası verdi düzeltmek mümkün mü? Telefoncu değilim Burada ki tamirciler yapamadılar.Ne yapmam gerekiyor z3 boksu olan var ama beceremiyorlar.

    1. Z3x boxın recovery paketini kurması lazım. Supportta recovery paketi mevcut. İndirip kurması gerekiyor.

    • gulhan on 20 Haziran 2016 at 04:12
    • Cevapla

    merhaba samsungla ilgili yazmissiniz fakat.benim telefonum sony rootlu degil ayrica format attim ve bu cikti biraz ugrastiktan sonra acildi fakat google play yik ve klavyem hicbir sekilde acilmiyor yardim edee misiniz lutfen ne yapmam gerek

    1. merhaba, sony ile ilgili böyle bir sorunla karşılaşmadık ancak yazılım yüklemeyi deneyebilirsiniz: http://www.ceplik.com/sony-xperia-modellerine-format-atma-yazilim-yukleme-guncelleme/

    • Teknik Yazilim on 31 Mayıs 2016 at 15:04
    • Cevapla

    Kolay gelsin yama paketini indirmedik size zahmet olmazsa yardımcı olabilirmisiniz.

    1. merhaba, shell’i açın Support Files sekmesini geçin. Software – Samsung box yolunu izlyerek en son recovery pack dosyasını indirebilirsiniz. Ekrana güncelleme uyarı gelirse Yes butonu ile onaylayın. detsy için resime bakabilirsiniz.

      http://i.hizliresim.com/1dkJ81.jpg

        • Teknik Yazilim on 31 Mayıs 2016 at 18:10
        • Cevapla

        Cevap için çok teşekkürler söylediklerinizi harfiyen uyguladık rica etsek bundan sonrasınıda anlatabilirmisiniz malüm s6 edge’deki bu sorunla ilk defa karşılaştık birazcık daha bilgiye ihtiyacımız var

        1. recovery paketini indirip kurun. bilgisayarı resetlemeniz de iyi olacaktır, ondan sonra samsung tool PRO’yu açıp işleminizi yazpın. recovery paketi bulunamadı hatası alırsanız samsung tool PRO programını akldırıp yeniden kurmanız gerekebilir.

            • mahmut on 13 Haziran 2016 at 14:21
            • Cevapla

            abi lutfen yardım et bu sorunu yasadım z3x den repair drk yapıyorum ancak waiting adb de kalıyo cıhaz g928c varsa bı bıldıgınız yardımcı olun zor durumdayım

            1. telefonu download moda alman lazım.

          • mustafa on 15 Temmuz 2016 at 01:26
          • Cevapla

          Tüm ceplik çalışanlarına teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim sayenizde de çok ekmek yedik saygılar TEKNİK YAZILIM.

  2. s.aleykum ben s6 samsung kullanıyorum bunu güncellemek istiyorum ama olmuyor en yeni güncellemeler zaten yüklendi diyor ama 5.1.1 androit sürümü var 6.1 olması lazımken olmuyor neden

    1. Aleykümselam İsmail. Telefonun yurtdışı ya da grey garantili midir?

Bir cevap yazın

E-Posta adresiniz yayınlanmayacak.