Vestel V TAB 7 Lite 2 Format Atma

Vestel V TAB 7 Lite 2 tabletini iki farklı yöntemle formatlayabilirsiniz. Format işlemi tabletinizdeki tüm kişisel bilgi, veri ve uygulamalarınızı silecektir. Yedek alabiliyorsanoz önemli bilgilerinizin yedeğini alın.

Format işlemi için tableti şarj edip batarya şarj seviyesini %25‘in üzerine çıkarın.

Menüye ulaşabilir durumda olduğunuzda Menü – Ayarlar – Yedekle ve Sıfırla – Tableti Fabrika ayarlarına sıfırla yolunu izleyerek tabletinizi formatlayabilirsiniz.

Menüye ulaşamadığınız duırumlarda yani model – desen kilidinizi unuttuysanız veya bloke ettiyseniz tablete tuş formatı da denilen donanımsal format yöntemini uygulamanız gerekecek. Bu yöntemi aşağıdaki gibi uygulayabilirsiniz.

Tableti kapatın.

Geri tuşuna basılı tuttarak güç tuşuna basıp tableti açın. Tablet ekranına ışık geldiğinde(Vestel yazısını gördüğünüzde) güç tuşunu bırakıp geri tuşunu basılı tutmaya devam edin. Tablet biraz sonra Recovery Mode ekranına girecektir. Recovery seçeneklerini gördüğünüzde tuşları bırakabilirsiniz. Bu ekranda dokunmatik çalışmaz.

Geri tuşuna basarak wipe data factory reset seçeneğinin üzerine gelip güç tuşuna basın. Geri tuşu ile yes delete all user data seçeneğini seçip yine güç tuşuna basın. Bu işlem tabletinizi formatlayacaktır. Son olarak reboot system now seçeneği üzerindeyken güç tuşuna basarsanız tabletinizi yeniden başlatmış olacaksınız. İlk açılış biraz gecikmeli olabilir. Lütfen tabletin açılmasını bekleyin.

Author: Halil Akgül

54 thoughts on “Vestel V TAB 7 Lite 2 Format Atma

  1. Soylenen hic bir yontem ise yaramaz.tabletin kapatma tusuna basin kapat secenekleri ciktiginda home tuşuna basıp ekrandaki kapat yazisina ayni anda basın.Guvenli modda acilsin mi diye soracak tamam deyin kapandiktan sonra 1 kere power tusuna sonrada vestel yazisicikana kadar 2 tusa basın recovery mod acilir.

  2. SELAM BENİM VESTEL V TAB 7 PRO TABLETİN EKRANINDA DOKUNMATİĞİ ÇALIŞMIYOR NASIL DÜZELTEBİLİRİM YARDIMCI OLURMUSUNU İYİ AKŞAMLAR…

    1. Merhaba, dokunnatik sorunları genelde donanımsaldır. Yani dokunmatik lensin değişmesi gerekecek. Arıza tespiti için bir teknik servise danışmanız faydalı olacaktır.

  3. ÇÖZÜM BURDA GERİ TUŞUNA BAS SONRA AÇMA TUŞUNA BAS VESTEL YAZISI ÇIKINCA GÜÇ DÜGMESİNİ BIRAK GERİ TUŞUNA BASILI TUT EKRAN Bİ YANIP SÖNECEK GERİ TUŞUNU BIRAK HEMEN TEKRAR BAS VE EKRAN GELECEKTİR

  4. arkadaslar vestel vtab 7025 modelinde ses kısma tusu ıle guc tusuna basılı tutuyosunuz vestel yazısı gelınce guc tusununu bırakıp ses kısma tusuna reboot sıstem yazısı gelene kadar bassın hard reset ekranı gelecektır

  5. Arkadaşlar Vestel V Tab Lite II Tablet var ve şifresi unutulmuş sitelerde baktım çogu kişi magdur ve çözüm bulamıyor recovery modu açılmadıgı için kimse yapamadı ama ben size çözümü anlatıcam ilk önce vesteldriver sitesine girip sizin tabletinize uygun anakart firmware indiriyorsunuz sonra imaj dosyasını SD Karta PhoenixCard_V3.0.9 ile yazdırıyorsunuz tabletiniz kapalı konumda iken SD Kartı takıp açıyorsunuz bundan sonra tabletinize Firmware yükleniyor Not:SD Kart biçimlendirilmiş olmalı ve kart okuyucu ile bilgisayara baglanmış olmalı

    yapıcaklarınız sizin adınızadır hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmiyorum iyi günler

  6. Tabletin desen kilidini unuttum ve tablet açildiginda geri tuşu çıkmıo yukari dogru ok var oda bi ise yaramio

  7. Sizin dedinizi yapıyoruım kapatıyoruım acaken geri tusuna basılı tutyorum opwer tusunda basıyorum aam drek acılıyor ana ekran geliyor

    1. vestel yazısını gördüğünüzde gücü bırtakıp gerşi tuşuna basmaya devam etmelisiniz, ayrıca model numarasının aynı olduğundan emin olun. farklı bir modelse işlem işe yaramayabilir.

    1. V tab modelleri genelde aynı şekilde formatlanır. Yukarıda anlatılan işlemleri deneyebilirsiniz.

  8. iyi gunler recovry tusu na basili tutup ardindan guc dugmesine basiyorum vestel ekranı gelınce guc dugmesinden elimi cekiyorum ama recovry moda gecemiyorum Halil Akgul bey bi yardimci olursaniz

    1. sanırım piyasada aynı isimle iki farklı model dolaşmakta. anlatılan işlem işe yaramıyorsa lütfen farklı yöntemler araştırın.

          1. yinede sagolun ben teknık servis elemaniyim yeni yeni tabletlere bakmaya basladık tablet musterinin oldugu icin iade yapmak kaliyo geriye allaha emanet olun

            1. Elimizde şu an maalesef Vestel marka bir tablet yok. Geldiğinde konu güncellemesi ve yeni bilgi eklemeleri yapılacaktır.

      1. yukarda iki tuş üzerinde hiç bişi yok, ses açma kapama işine yarıyor, deseni unuttum açılmıyor

        1. bende desen açılmıyorki ekrandaki home yada geri tuşunu çalıştırayım, deseni çözmek için format atıyom zatennn, geri tuşu kullanmadan nasıl yapcam

          1. ön taafı demiyorum arka tarafı diyorum, home yerine ses tuşu koymuşlar sanırım, onu kullanın.

  9. geri tuşuna basılı tutarak açma kapama tuşuna da basılı tutun.vestel yazısı çıktığında açma kapama tuşunu bırakın,hızlı bir şekilde hızlı hızlı aç kapa tuşuna basın.taaki android ekranı gelene kadar.bu arada geri tuşunu sakın bırakmayın.o sırada android simgesi gelecek.ondan sonrasını nasıl olsa yaparsınız.kolay gelsin..

  10. Merhaba onu güvenli modda hallettim yanlız elimde pirana pro 2. Tab 7 var hard reset menüsüne giriyor ama menü çince çinceyide çözdüm nette dokunmatik kullanıyorlar ama bende dokunmatik çalışmıyo ama normalde dokunmatik sorunsuz çalışıyor ses tuşlarıda işe yaramıyo teşekkürler

  11. dediğiniz şekilde deniyorum normal açılıyor recoveriy moda geçmiyor sebebi nedir acil yardım. Teşekkürler

      1. Vestel V TAB 7 Lite 2 tabletin kilit kodunu unuttum. dediklerini aynen yapıyorum ama olmuyor. yardım edebilirmisin

        1. yazdığımız makale yardım amaçlı zaten, işlemleri sırasıyla ve eksiksiz yapmaya özen gösterin, buna rağmen işlem başarıyla sonuçlanmıyorsa farklı yöntemler araştırabilirsiniz.

          1. Cihazı şarj ederken veya bilgisayara bağlıyken recovery moda geçmiyor. Hiçbir kablo takılı olmadan deneyin.

            1. teşekkürler yardımınız için yukardaki yorumları okuyorumda yapamayanlar var güçve hom tuşuna basılı tutun vestel yazısı gelince güç tuşunu basmayı brakın oluyo bende bikaçkere denedim sonunda oldu

Emre için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir