PolyPad 8708 IPS Tablet Format Atma – Yazılım Yükleme

PolyPad 8708 IPS  model tabletinizin desen, model kilidini unuttuysanız veya üst üste yanlış girdiğiniz için bloke ettiyseniz tablete format atmanız gerekmektedir. Ancak bir çok tablette bulunan tuş formatı yani recovery mode bu tablette yok. (Ya da biz bulamadık :))

Format ile tableti sıfırlamak yerine tablete yazılım yükleyerek  de sıfırlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem de en az format kadar kolay ve basit bir işlemdir. Yazılım yükleme işelmi tabletinizdeki tüm bilgi, veri ve uygulamalarınızı silip tableti ilk almış olduğunuz hale getirir.

İşleme başlamadan önce tableti şarj edip batarya seviyesini %50′nin üzerine çıkarın. İşlem esnasında tabletin şarjı biterse tablet tamamen çökebilir.

İhtiyacınız olan dosyalar:

1: PolyPad 8708 IPS Driver

2: Pad Product Tool 1.05_02

3: PolyPad 8708 IPS Android 4.2

Bütün dosyaları indirip winrar veya winzip ile bir klasöre çıkarın. Tabletinizi çalışır halde usb kablosuyla bilgisayara bağlayıp sürücülerin yüklenmesini sağlayın. Sürücüler otomatik yüklenmezse  manuel olarak indirdiğiniz dosyaları seçip yüklenmelerini sağlayın. Sürücüleri yükledikten sonra bağlantıyı kesin.

Pad Product Tool 1.05_02 klasörünün içindeki setup dosyasını çalıştırp kurun. Kurulum bittikten sonra Başlat menüsünden programı bulup açın.

Program açılır açılmaz sizden yazılım dosyası seçmenizi isteyecek. 8708 IPS – 27.09.2013 klasörü içindeki  jellybean_ksd_atm7029_7851_a_4.2_gsl2681_stk8312d10m7660_f0328b2035_rtl8723_v3.0_130927 dosyasını seçin.


polypad-8708-ips-format-atma-yazılım-yükleme

Dosya seçimi otomtik açılmazsa yukarıdaki resimde dosya seçimi olarak işaretlenmiş buton ile dosyayı seçin.

Tablet açık haldeyken usb kablosu ile bilgisayara bağlayın. Program tableti gördüğünde üst bölümde Ready çubuğu çıkacaktır. Başlat(Down) butonuna tıklayıp yükleme işlemini başlatabilirsiniz.


Yükleme işlemi 10 dakikayı bulabilir. Ready yazan çubukta Successful yazısını gördüğünüzde işlem başarıyla sonuçlanmış demektir. Tablet kendini ototmatik olarak başlatacaktır. Tabletiniz formatlanmış olarak açılacaktır.Açılması biraz zaman alabilir lütfen bekelyin.

Author: Halil Akgül

53 thoughts on “PolyPad 8708 IPS Tablet Format Atma – Yazılım Yükleme

      1. zaten internette polypad 8708 ıps ye ayıt tek yazılım var onu yukledıkten sonra boyle oldu daha oncesınde cıhaz donuyordu ama dokunmatıkte problem yoktu

        1. Cihazınız aynı modelin farklı bir revizyonu olabilir veya cihaz tamir görüp farklı bir tabletten parça aktarılmışsa uyumsuzluk olmuş olabilir. Başka aklıma bir şey gelmiyor. Emin olmak için tekrar yazılımı yüklemeyi deneybilirsiniz.

          1. buyuk ıhtımal bunun dokunmatık degısmısdır dıye dusunuyorum ve yapan arkadas nasıl yaptıysa bı sekılde yazılımın x y kordinatlarına mudahale ederek ayar yaptıgını dusunuyorum.

          1. yine de bi deniyecem tşkler yazılım dosyasını indirirken 3. olan alternatif olanımı diğerini mi dosya boyutları farklı.

  1. işte bizim hatamız yorumları okumadan bu siteye güvendik. ŞİMDİ TABLET HİÇBİR ŞEKİLDE AÇILMIYOR! çalışan tableti de bozduk

    1. Doğru modele yükleme yaptığınızdan emin olun. Çalışan tablete neden yazılım yüklemeye çalıştığınzı da belirtirseniz sorun hakkında fikrimiz olur.

  2. dediklerinizi yaptım tablet acılmıyor. sürücü yukleme dll dosyalarını nasıl tablete atacaz????

  3. abi herşeyi yaptım ama o yeşil programdaki sağdaki seçili çbuğun yanında kırmızı ünlem var ne yapayım ?

        1. o zaman yapacak bir şey yok, sorunun nerede olduğunu bulmak için denemeler yapmalısınız ama byük ihtimalle ya tabletin anakartı burada anlatılandan farklı ya da tablette donanımsal bir sorun vardır.

    1. sürücüleri kontrol edin, Aygıt Yöneticisini açıp yüklenmemiş sürücüleri seçip sağ tıklayarak indirmiş olduğunuz sürücü yolunu gösterin. bu da işe yaramazsa lütfen windows 7 yüklü bir bilgisayarda deneyin.

  4. bn şimdi butun dedğin programları yukledm koydm sonrasını yapamadm abı nasıl olcak yav tablet kaldı ole resımlı yada daha açıklayıcı anlatsan dosyayı nasıl koyduğunu falan

    1. Keşke söylediğiniz gibi daha açıklayıcı bir bilgi paylaşabilseydik ama bunun için yeterli zamanımız olmadı. İmkanlar dahilinde ancak bu kadarını paylaşabildik. Aşağıdaki yorumları da okuyarak, dikkatlice işlemi tekrarlayın. Herhangi bir zorluk yok, kolayca halledebilirsin.

  5. Birlikte aç’la yanlışlıkla bir sürü programın simgesi ve içeriklerjni Google Chrome ile bozdum sanırım.Nasıl düzeltebilirim,çalıştır seçeneği de açılmıyor?!

    1. tam olarak ne yaptığınızı anlamadım. indirdiğiniz dosyayı birlikte aç yaparak chrome’u seçmişseniz simgeler değişir evet. bilgisayarınızda winrar yoksa winrarı kurun ve tekrar birlikte açı tıklayıp winrarı seçin.

      farklı bir sorundan basediyorsanız lütfen biraz daha detay verin.

    1. yazılımdan olsa dokunmatik hiç çalışmaz, çalışıyor ama sağlıklı çalışmıyorsa bu yazılımsal değildir, ya tabletin dokunmatik hassaslığı o kadardır ya da dokunmatikte sorun vardır.

  6. Çok teşekkür ederim admin. :D Her şey tamam,Succesful yazdı ama tablet henüz açılmadı.Biraz beklememiz gerekir,değil mi?Yoksa kendimiz açmayı deneyelim mi?

    1. tablet biraz geç açılabilir, ekranda logo falan varsa bekleyin. ekranda birşey yoksa siz kendiniz gğüç tuşuna basarak açmayı deneyin.

      1. Ekranda simge falan da yok ama güç tuşuyla da herhangi bir şey gelmiyor.Şarjı bitmiş olabilir mi?Ya da çökmüş?Çok mu cahil görünüyoruz uzaktan? :D

        1. est. hep beraber öğreniyoruz :)

          dediğiniz gibi şarjı bitmiş olabilir, bir yarım saat kadar şarjda kalsın. hiç tepki yoksa çökmüş de olabilir, yani yüklenen yazılımla uyumlu olmayabilir, tabletin arkasında yazan model 8708 IPS olduğundan emin olun.

          1. Şarj çubuğunun bile çıkmaması kötü bir şey sanırsam?Çökmüşse servise göndermemiz gerekir,değil mi?

            1. batarya tamamen bitmişse çıkmayabilir bişraz şarjda beklesin. eğer model numarası tam tutuyorsa yani doğru yazılımı yüklemenize rağmen cihazda sorun oluşmuşsa evet en mantıklısı servise göstermek.

  7. setup.exe klasörünü çalıştıramıyorum.Karşımıza ‘Repair PAD Product Tool’ ve ‘Remove PAD Product Tool’ olmak üzere iki seçenek çıkıyor.Her iki seçeneği de deneyince sonuç ‘Close’ seçeneğine varıyor.Ne yapmalıyım?Nasıl Çalıştırabilirim?Yardımlarınızı bekliyorum…

    1. zaten kurmuşsunuz porgramı, programı açmanız gerekecek. başlat çubuğnda veya masaüstünde program ikonundan programı açın.

  8. Ben bu tableti aldm daha sonra 2 gün sonra kendi kendine kapandı sadece android yazısı geliyordu sonra Bunu tamıre götürdüm tamirci yaptı sonra 1 hafta sonra tekrar böyle oldu şimdi bu YAZILIMI YÜKLEYECEĞİM AMA DAHA VİDEOLU FİLAN YADA RESİMLİ DAHA İYİ ANLATIRMSINIZ LÜTFEN TABLET ANDROİD YAZIDA KALIYOR HEP

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir