Samsung Galaxy Ace S5830 ve S5830i Format Atma | Cep Telefonu
@Ceplik_Com kullanıcısından Tweetler
       

Samsung Galaxy Ace S5830 ve S5830i Format Atma

Samsung Galaxy Ace S5830 ve S5830i telefonunuzu herhangi bir nedenden dolayı formatlamak-sıfırlamak istediğinizde aşağıdaki işlemleri uygulayarak bunu yapabilirsiniz.

Öncelikle telefonunuzun şarj seviyesinin %50‘nin üzerinde olmasını sağlayın.  Ayrıca formatlama sonunda telefon hafızasındaki tüm bilgilerinizin silinecek olduğunu da unutmayın!

Telefonunuzu kapatın ve kapalı durumda iken ses açma + home(orta tuş) tuşu + açma kapama (on-off) tuşlarına beraber basın.  Ekrana Samsung logosu gelince açma-kapama tuşunu bırakıp diğer tuşlara basmaya devam edin. Bir kaç saniye sonra telefonunuz  sistem ekranında açılacaktır; tuşları bırakabilirsiniz. Sistem ekranında dokunmatik çalışmayacağından ses kısma tuşu yardımıyla ‘wipe data/reset factory’ seçeneğinin üzerine gelip home(orta tuş) tuşu ile işlem yapın.  Açılan menüde de ‘yes/delete all’ seçeneğini üzerine gelip, onaylayın. Bu işlem telefonunuzu formatlayıp içindeki tüm bilgileri silecektir. Şimdi ‘reboot system now’ diyerek telefonunu yeniden başlatabilirsiniz.

Önemli Not: Samsung Galaxy Ace iki farklı versiyonu olan bir model; S5830 ve S5830i… Görselde iki farklı renk kullanmamızın sebebi iki farklı versiyon arasında format tiplerinin değişiyor olması. Yani üçlü tuş kombinasyonu işe yaramadığında sadece orta tuş(home) ve açma-kapama(güç) tuşlarını kullanarak telefonunuzu sıfırlamayı deneyin. S5830 olan versiyonlar genelde orta tuş ve güç tuşuyla formatlanır.

Modellerin formatlarına ve yazılım güncellemelerine ayrı ayrı göz atmak isterseniz sayfanın sonundaki bağlantılara tıklayabilirsiniz.

samsung_s5830_ace_format-atma

Telefonunuz açıkken yani telefonunuzun menüsüne ulaşabiliyorken de bu işlemi yapabilmeniz mümkün. Bunun için iki farklı seçenek var. İlki arama ekranında *2767*3588# tuşlamak, diğeri ise Menü>Ayarlar>Gizlilik>Fabrika Ayarlarına Sıfırla yörüngesini izlemek.

***Telefonunun ekran kilit desenini ve telefonunu bağladığı gmail hesabına ait bilgileri unutanlar, aynı yöntemle telefonlarını sıfırlayarak yeniden kullanmaya başlayabilirler. Telefona bağlı gmail hesabının bilgilerini hatırlayanlar yanlış çizilen ekran deseninden dolayı kapanan telefonlarını hesaba ait gmail adresi ve şifresini girerek telefonu yeniden aktif hale getirebilirler.

Samsung Galaxy Ace S5830 Format Atma

Samsung Galaxy Ace S5830i Format Atma

Samsung Galaxy Ace S5830 Yazılım Güncellemesi

Samsung Galaxy Ace S5830i Yazılım Güncellemesi

 

Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Samsung Galaxy Ace S5830 ve S5830i Format Atma için 175 yorum yapılmış

  1. ayhan diyor ki:

    Samsung glaxy ace 5830İ kullanıyorum telefonum güncelleme uyarısı ile kilitlendi format atmaya calıştım fakat işlem tamamlanmıyor sürekli samsung yazısı tekrarlanıyor dediğiniz bütün işlemleri yaptım fakat telefon kesinlikle açılmıyor ne yapmam gerekir yardımcı olabilirmisiniz.

  2. hanım diyor ki:

    ya meraba 5830 ace benim ki mesaj simgesi var ama açılmıyoda o ileti gitmiyoda bu konuda bilgisi olan varmı

    • editor diyor ki:

      öncelikle telefonu kapatıp açın. düzelmezse mesaj seçeneklerindne sim mesajlarına bakın. burada okunmamış mesaj varsa onu açıp okuyun veya silin. bunlr sorunuzu çözmüyorsa format atabilirsiniz.

  3. barış diyor ki:

    telefon formata ragmen çalışmıyorsa odin full sürüm indirin yaklaşık 117mb flndı sitesi aklımda degil onu indirdikten sonra csc ve bi p veya n ile baslaya bişey var onu onu odin progamıyla seçip telefonunuza usb yoluyla baglayın orada start var işaretliyip format atabilirsiniz kesin sonuç bende yaptım

  4. madur da madurum diyor ki:

    ıyı gunler bnm telefon samsung ace 5830i dir ama cok dondugu ıcın ben buna s3 mının programını yukledim geri ace programını yuklemek ıstıyorum yardımcı olabilir misin ? fab ayarlarından yaptım halen degismedi :S

  5. hakan diyor ki:

    çok teşşekür ederim yaptım oldu :D

  6. dundar kaya diyor ki:

    yukardaki işlemi yaparken downloading cıktı 2-3 dakika kadar bekledim sonra olmuyor diye bataryayı söktüm şimdi hiç çalışmıyor nasıl düzeltecem acil yardım lütfen :-(

    • editor diyor ki:

      Yukardaki islem derken? Format mi atmaya calisiyordunuz yoksa yazilim yuklemeye mi. Yazikim atarken bataryayi cikarmissaniz tekrar yazilim yuklemesi yapmalisiniz. Telefonu download moda almak icin ses kisma tusunu basiki tutarak usb kablosunu takin.

  7. ibrahim diyor ki:

    Meraba bnm telfn s5830i Ace telefnum oyundayen dondu yeniden baslattım samsung yazısı geliyo duruyo tekrar tekrar aynısu oluo acılmıyo bunu yaprsm duzelir mi
    -Teşekkürler

  8. BEYZA diyor ki:

    sd karttaki bilgiler ve telefondaki bilgiler mi silinecek ?

  9. BEYZA diyor ki:

    Bilgilerimin silinmemesi için ne yapmalıyım?

  10. emine diyor ki:

    cooooooooook tskkür ederm telefonm acıld

  11. mby diyor ki:

    ben aynı şekilde yapıyorum işlem bitiyo reset atıyo ama hiçbişi değişmiyo ve şu anda telefon sürekli reset atıp duruyor telefon açılmıyo ne yapmalıyım

    • editor diyor ki:

      format menüsünde wipe cache partition seçeneğini de uygulayın. buna rağmen aynı şey devam ederse yazılım yüklemesi yapabilirsiniz. telefonunuz s5830i mi yoksa s5830 mu?

  12. cihan diyor ki:

    yani halıya falan düşse bile yakın mesafeden o zaman dayanıklı bir androidli tel önerirmisiniz

  13. cihan diyor ki:

    merhaba kardeş bu telefonu almayı düşünüyorum ama yere falan düştüğünde çabuk bozulurmu endişererim var dayanaıklımıdır acaba ?

  14. merve diyor ki:

    format attıktan sonra telefonum donmaya basladı ne yapmam gerekiyor?

  15. fatih diyor ki:

    ses yukseltme azaltma tusu menu tusu ve acma kapama tusuna bırlıkte bastıgımda RAMDUMP mode arm 9 mode dıye bı yazı cıkıyor samsung ekranı gelmıyor nedendır bılenler yardımcı olursa sevınırım sımdıden tesekkurler

  16. Nil diyor ki:

    Format atmadan önce telefondaki numaraları sime tasımayı unutmusum daha once de format atmıstım unutmamıstım ama bu sefer nasıl bir kafadaysam gitti numaralar! Kurtarma şansım var mı?:(((

  17. aram diyor ki:

    abi olmuyo ya samsung yazısı cıkıo kendi kendie tekrarlıo napabilirm yardm lütfen

  18. erdinç diyor ki:

    google playden yüklediğim oyun sonrası telefonu kapatıp tekrar açtığımda direk oyun açılıyor başka hiçbirşey yapılmıyor bu formatı yapsam telefon düzelirmi

  19. furkan diyor ki:

    Allah razı olsun kardeş annem model çizerken kilitlemiş :DD:DD

  20. furkan deniz diyor ki:

    format attım ama dilideğişik google hesbı isityor acıyorum haarfler belli degil ne yapmmam lazım

    • editor diyor ki:

      telefonun dilini ayarlarda değiştirebilirsiniz. menüde çark ikonuna tıklayın açılan menüde üstünde A yazan bir ikoncuk var oraya girin orda dili değiştirebilirsiniz.

  21. eylem diyor ki:

    meraba admin format attıktan sonra telefon açıldı fakat sim kartı taktıktan sonra en üstteki sebek e işareti sebeke yok gösteriyor acaba nasıl ayarlayabilirişm formatla alakası var mı teşekkürler

    • editor diyor ki:

      Merhaba. Sim karti dogru bir sekilde taktiginizdan emin olun. *2767*3855# kodu ile ayrica bir kez daha format atmayi da deneyebilirsiniz.

  22. batu diyor ki:

    android sürümünü ve yazılım sürümünu yükseltmek için ne lazım

  23. Berkay AYDEMİR diyor ki:

    ben bütün işlemleri yapıyorum sonra yeniden başlatmak için reboot syytem now a tıklıyorum ama sonra yine açılmıyor samsung logusu çıkıp duruyor

  24. yuduf diyor ki:

    Telefona bir zarari olur mu

    • editor diyor ki:

      format işlemi zararlı değil yararlı bir işlemdir, telefonda sorun olduğu için format atılır.

  25. seyfettin kse diyor ki:

    5830i telefonum var internete girmiyor ayarlar için ne yapmam lazım

    • editor diyor ki:

      Menü-ayarlar-kablosuz ve ağlar-mobil ağlar yolunu izleyin. veri etkin aktifleştirin. kişisel bağlantı noktalarında varsa apn leri silin . yeni apn ekleyin. ad için internet apn için internet yazın. kaydedin. tamamdır.

  26. gökhan diyor ki:

    telefonum s5830i oyun indirdim sonra oyunu açınca dondu bende bataryayı çıkardım açınca telefon samsung yazısında kalıyo durmadan dediğiniz gibi format da attım olmadı hafıza kartını çıkarıp yine attım yine olmadı ne yapmam lazım

  27. sinan diyor ki:

    Teşekür ederim formatladım umarım iyi olur.

  28. esin diyor ki:

    teknik servis neresi oluyor ? aldıgımız bayi mı ?..

  29. Hanzala diyor ki:

    Benim tel SAMSUNG GALAX 5830 i ben telimin bütün herseyini s3 özellikleri var format atarsam eski halifemi doner normal fabrika ayarlarına adminnn

  30. gamzeeeeeee diyor ki:

    samsung galaxy ace s5830 kullanıyorum. tel şifrem pin kodlu şifremi değiştirirken yanlış bi kod girmişim kilidi nasl kırabilrimmmmmmm

    • editor diyor ki:

      yukarda anlatıldığı gibi format atacaksınız. format esnasında da pin isterse telefon formatlanana kadar yanlış pin giriniz.

  31. Kerimm diyor ki:

    Çok tşk.ler hallettim

  32. soner diyor ki:

    Kardeş Bende dowloading… yazıyor ne yapmalıyım ?

  33. seyda diyor ki:

    telefon kilitli olduğu halde işe yararmı . teşekkürler.

  34. seyda diyor ki:

    telefondaki tüm bilgilerin gitmemesi için ne yapabiliriz ve yada sadece rehberi nasıl kurtarabiliriz.

  35. Murat Şen diyor ki:

    telefona 4.1 sürümü attım mobil ağlarda sorun var diye uyarı bnde o 4.1 sürümünü sd karttan sildim formatlıyorum ama hep attığım sürüm gibi açılıyor ne yapmalıyım acil yardım edin lütfen

  36. emre oğuz diyor ki:

    ya şimdi formatı attım fakat galaxy ace yazısından başka bir şey gelmiyor yardımcı olurmusunz ?

    • editor diyor ki:

      makalede yazılan işlemleri doğru yaptığınızdan eminseniz telefonunuzun normal şekilde açılması lazım. 5 dakikadan fazla öyle kalırsa telefonu kapatın hafıza kartınızı çıkarın ve baştan format atın.

  37. irem diyor ki:

    çook teşekkür ederim oldu :’)

  38. eren diyor ki:

    model 5830i tel donmuştu bataryadan kapattım sonra açmaya çalıştım SAMSUNG yazısı geliyo sonra yeni SAMSUNG yazısı gelmeden önceki animasyon gerçekleşiyor ama açılmıyo makalede yazdığı gibi formatta attım ACİL YARDIM EDİN

  39. ali diyor ki:

    çok çok teşekkür ederim

  40. halil diyor ki:

    slm yardimci olabilirmisiniz

  41. SerSERi diyor ki:

    tşkler.

  42. SerSERi diyor ki:

    klavye dillerinde Türkçe yoktur telefonun dili Türkçe ama msj yazarken Türkçe secimi yoktur S5830

    • editor diyor ki:

      Google Play Store’dan Swype uygulamasını indirin. orda türkçe vardı. uygulamayı indirip kurduktan sonra ayarlarda klavye seçmini Swype yapın.

  43. SerSERi diyor ki:

    dediqinizi yaptım ama yazı dili yabancı t9 da yazarken hep yabancı çıkıyor Türkçe dili yoktur yazarken yabancı yazıyor hep onu nasıl yapacağım

    • editor diyor ki:

      telefon dillerinde mi türkçe yok yoksa klavye dillerinde mi? telefon dillerinde türkçe yoksa türkçe dili destekleyen bir yazılım yüklemelisiniz. telefonunuz S5830 mu s5830i mi?

  44. SerSERi diyor ki:

    selam benimde samsung galaxy s5830 var ama mesaj yazarken t9 da yazamıyorum bunun nedeni ne olabilir acaba . :(

    • editor diyor ki:

      merhaba, ayarlarla ilgili birşeydir, ayarlardan bölge&metin ayarlarına girin. öngörücü veya kelime tahmini diye birşey olması gerek onu aktfleştirin.

  45. Görkem diyor ki:

    Teşekkürler kardeşlerim alan az sıkıntısını toptan kaldırdım :)

  46. hasan diyor ki:

    teşekkür ederim pes etmek üzereyken başardım telefonu kurtardım 5830i yaparken küçük bir ayrıntıyı kaçırıyormuşum o ayrıntıda şu ses açma kapaman tuşunun üst tarafına basmam gerekiyormuş

  47. hasan diyor ki:

    söylediklerinin aynısını yaptım fakat telefon normalaçılıyor olmuyor

    • editor diyor ki:

      s5830i olduğundan emin misin? s5830 ise onun formatı farklı. bir de orta tuş ve güç tuşunu deneyein.

  48. hasan diyor ki:

    5830i telefonum var fazla yanlışmodel gimekten eposta istiyor epostayok format atmayı denedim olmuyor

    • editor diyor ki:

      ses açma + home(orta tuş) + güç(açma-kapama) tuşlarına beraber basın, samsung logosu gelince güç(açma-kapam) tuşunu bırakın diğerlerine basılı tutun format ekranı açılacaktır.

  49. Esra diyor ki:

    Benim telefonum galaxy ace yani i değil bunları yapıyorum fakat samsung logosundan sonra telefon açılmıyor. Başka bir sorun da yok sadece şifreyi unuttum ne yapmam gerekk?

  50. mustafa diyor ki:

    kardeş allah razı olsun senden oldu.çok teşekkür ederim .allaha amanetol

  51. Atilla diyor ki:

    Kardeşim ben aynı işlemleri yapıyorum sistem ekranı geliyor en altta rebooting yazıyor ve bir süre sonra kapanıp yeniden açılıyor ama telefon açıldığında yeniden kullanıcı adı ve şifre istiyor bildiğim halde yanlış diyor olmuyor en kısa zamanda cevaplarsan sevinirim.

    • editor diyor ki:

      wipe data /factory reset yapıyorsunuz dimi? buna rağmen hala şifre istiyorsa hafıza kartınızı çıkarın, format işlemini yapın, telefon açıldıktan sonra yeni bir desen kilidi koyun sonra hafıza kartınızı telefona takın.

  52. Gülnur diyor ki:

    Teşekkür ederim:)

  53. Gülnur diyor ki:

    Admin telefonun şifresini defalarca yanlış girdim ve telefon hesabnn şifresini de unuttum yukardaki makaleyi yapmam uygun mudur?

  54. cihat diyor ki:

    Tek ederim yaptim :D

  55. serdem diyor ki:

    admin çok teşekkürler modeli yanlış girdim diye telefon açılmıyodu format attım şu anda açılmasını bekliyorum çok nsağol :D

  56. umutkaan diyor ki:

    peki dğer msjlarımın görünmesi bir tek msj ın gelmemesi neden ? telefon daha 2 gnluk ..ayrıca servisinde elle formatı kabul etmıyo sistemden atılıcak dedi ?

    • editor diyor ki:

      bazen böyle problemler oluşabilir, özel bir kısıtlaması yoksa elle formatlanabilmesi lazım.

  57. umutkaan diyor ki:

    sürekli gelen bi bilgilendrme msj ını acamadım telefonum galaxy ace .bildirimlerde görünüyo fakat msj yokk.format atılması gerekıyo dedıler servise verdim format zararlımı ?

  58. ÇAĞLAR diyor ki:

    MERHABA 5830i var dediğniz şekılde format attım fakat şuan telefon şarz olmuyor ve ekrandaki şarz göstergesi kablo takılı olmadıgı halde şarz alıyormuş gıbı gosterıyor ne yapmam gerekır

    • editor diyor ki:

      merhaba, söylediğiniz sorun format veya yazılım ile ilgili değil, büyük ihtimalle şarj soketiniz ile gili bir problem var. telefonunuz garantili ise lütfen garantiye götürün, bu ciddi bir problemdir.

  59. muhammed diyor ki:

    Admin yeni format da android derecesi 2.1dustu

  60. muhammed diyor ki:

    Admin benim.kilid fazla denemeden dolayi kitlendi bende acamatinca telefoncudan format aturdim ve ve forrmaddan sonra wifi gucu falan azaldi acaba orjinal format bula bilirmiyim

  61. Emirkan diyor ki:

    eywallah kardeşim sağol oldu :D

  62. resül diyor ki:

    uygulamyı yaptım telefon tekrar tekrar açılıp kapanıyo neden olabilir

  63. emre diyor ki:

    oyun yükledim oyun açılırken telefon dondu kapattım tekrar açmak istedim ama samsung yazısında takılı kalıyor dediğinizreset atmayıda denedim olmuyor telefonum galax ace

    • editor diyor ki:

      doğru tuşları denediğinizden emin olarak lütfen bir iki deneme daha yapın, eğer işe yaramıyorsa yazılımsal bir sorun oluşmuş olabilir, bir teknik servise başvurabilirsiniz.

  64. yılmaz diyor ki:

    herseyi deniyorum olmuyor daha öncede format atmıştım oldu simdi olmuyor sadece açılıp kapanıyor acil cevap lutfe

    • editor diyor ki:

      samsung logosunu görünce on-off tuşunu bırakıp diğerlerine basmaya devam ediniz. Eğer buna rağmen recovery mode ekranı açılmıyorsa telefonunuzda başka bir sorun vardır. lütfen bir teknik servise başvurun.

  65. oğuz diyor ki:

    beyler benim ace bu işlemin aynısını yaptım doğru yapmayı becerirseniz oluyo

  66. eda diyor ki:

    benim ki olmuyor nasıl olacak

  67. eda diyor ki:

    ben yapmadım

  68. gltn diyor ki:

    Dowloading diyo ama bitmiyo 2 dkyı gecti ne yapablirim ?

    • editor diyor ki:

      yanlış tuşlara basıyorsunuz, dawnload modu yazılım güncelleme içindir, lütfen makaleyi tekrar okuyup doğru tuşlarla tekrar deneyin.

  69. mithat diyor ki:

    samsung galaxy ace cihazım var ama sürekli reset atıyor ekrana samsung logosu geliyor tam acılacakken tekrar reset atıyo kendisine dediniz işlemi yapıyorum ama olmuyo napmam gerekiyo bilgisi olan varmı acaba

    • editor diyor ki:

      telefonunuzun tam modelini (5830 mu 5830i mi) biliyorsanıız android sürümünü söylerseniz yazıılıım güncelleme konusunda bilgi verebilirim belki.

  70. KARA diyor ki:

    arkadaşlar samsung ace s5830i telefonu wifi ile menüdeki google yada internet i açmıyor.. wifi yi kapatıp mobil ağ açık olduğu zaman açılıyor WİFİ İLE GOOGLE ,İNTERNET AÇILMAMA SEBEBİ NEDİR?

  71. Ali osman diyor ki:

    ben dediğinizi yaptım fakat downloading… dont turn off the target yazıyor ve gitmiyor na yapmalıyım_?

    • editor diyor ki:

      siz telefonunuzu download moduna alıyorsunuz. lütfen doğru tuşlara basarak yeniden deneyiniz.

    • ali osman diyor ki:

      galaxy note II android sürümünü bilmiyorum

      • editor diyor ki:

        yukardaki işlemler galaxy ace içindir, siz home tuşu ve açma kapama tuşuna beraber basın, telefon açılınca açma-kapamayı bırakıp home tuşuna basılı tutmaya devam edin.

  72. Kürşat diyor ki:

    Aynen çalışıyor başka telefonda . Peki bunu deniyeyim o zaman çok sağolun .

  73. Kürşat diyor ki:

    Kardeş ben dediğin gibi format attım yalnız sim kartı çıkarmayı unuttum telefon formatlandi fakat hat taktigim zaman okumuyor. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olursan çok sevinirim .

  74. kerem diyor ki:

    telefon rehberıne kayıtlı numaralarda silinir mi?

  75. ferhat diyor ki:

    format attım telefon yne açılmıyo

    • editor diyor ki:

      format islemi telefonunuzun açilmasi için degildir zaten, format telefonu sifirlar, eger telefonunuz açilmiyorsa baska bir problemi vardir, lütfen bir teknik servise danisin.

  76. okan diyor ki:

    hata veriyor girmediginden dolayı bakamıyorum :S

  77. OKAN diyor ki:

    sa dediginiz şekilde formatı atıyorum ama fark eden bişey yok ekrana sürekli olarak ( samsung ana sayfa uygulaması beklen medik şekilde durdu.Lütfen yeniden deneyin) diyor ve nerdeyse bütün uygulamalara aynısını diyor ekrana geliyor formatda atdım düzelmedi ne yapmalıyım?

  78. Emin diyor ki:

    yukarıdaki gibi deniyorum fakat olmuyo acil ekranından arama kodunu giriyorum kod olmuyo – dediginiz gibi tuşlara basıyorum basılı tutuyorum telefon normal açılıyo aç/kapa tuşuna uzun basınca telefon açılmadan kapanıyo başka yolu yokmu pc den felan format atamaz mıyım ?

    • editor diyor ki:

      ses açma tuşuna basmadan sadece hom tuşu ve on-off tuşunu deneyin bir de. bazi andriod versiyonlari farkiliklar gösterebilir belki.

  79. Emin diyor ki:

    Telefonumun tuş kilidi kilitlendi gmail hesabı istiyo onuda hatırlamıyorum yukarıda işlemlerle format başlamıyo telefon açılırken yapıyorum dediginizi ama telefon normal açılıyo basılı tutmama ragmen ? başka yolu yokmu bunun ?

    • editor diyor ki:

      Yukarıda anlatılan işlemler denenmiştir. Anlatılanları doğru şekilde yaptığınızda başarılı bir şekilde telefonunuz formatlanacaktır.

  80. kadir diyor ki:

    model şifremi unuttum kullanıcı adı istiyor e posta istiyor nasıl yapim yukarda hiçbirşey anlamadım admin anlatırmısın

    • editor diyor ki:

      lüfen yukardaki makalede anlaılan işlemleri uygulayın, işlemleri sırasıyla yaparsanız telefonunuzu formatlamış yani sıfırlamış olacaksınız.

  81. ufuk diyor ki:

    bu işlemi yaptım ama bi türlü açılmıyo telefon samsung yazısı gelip duruyo ne yapmam lazım

    • editor diyor ki:

      samsung yazısı geldiğinde sadece on-off tuşunu bırakıp diğer tuşlara basmaya devam edin, formatlama menüsü çıkmazı laızm, çıkmıyorsa telefonunuzda başka bir problem var demektir.

  82. ömer bastan diyor ki:

    bu işlem uzun mu sürüyo

  83. emre ışık diyor ki:

    eyvallah biraderim..

  84. hatice diyor ki:

    telefonum ssamsung galaxy ace gt5830i modeli ynlış girdim google oturum istiyo ama olmuyo format atmak istiyorum pc den yardımcı olun lütfen acil

    • editor diyor ki:

      yukarda anlatılan işlemleri yaparak telefonunuzu formatlayabilirsiniz, bu işlem tüm bilgilerinizi silecektir, hafıza kartı ve sim kartınızı çıkarıp öyle işlem yapın lütfen.

  85. sezer diyor ki:

    ne zamana kadar basılı tutulacak benimki olmuyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>