NOKIA 500 Format Atma


DİKKAT: Sitemizde anlatılan işlemlerin büyük çoğunluğu tarafımızca denenmiş olmasına rağmen %100 doğruluğunu garanti edemeyiz! Buna rağmen yapılan yanlış yüklemeler veya işlemler cihazınıza ciddi yazılımsal zararlar verebilir! Anlatılan işlemi yapıp, yapmamak sizin kararınıza bırakılmıştır. Ne yaptığınızdan emin değilseniz, lütfen konuya hakim birine danışın!

NOKIA 500 telefonunuzu herhangi bir nedenle formatlayıp, sıfırlamak isterseniz bunu iki farklı şekilde yapabilmeniz mümkün. Formatlama işlemi telefonunuzu temizler ve fabrika ayarlarına geri döndürür. Donma, kasılma, ağır çalışma gibi problemleri ortadan kaldırmak için iyi bir çözüm olan formatlama işlemeni, yazılımsal olduğunu düşündüğünüz tüm kusurları gidermek için kullanabilirsiniz.

Formatlama işlemine başlamadan önce lütfen telefonunuzu iyice şarj edin ve şarj seviyesinin en az %50 olmasını sağlayın. Ayrıca mümkünse verilerinizin yedeğini alın.

Anlatacağımız ilk yöntem için telefonunuzun menüsüne ulaşabiliyor ve güvenlik kodunu biliyor olmanız gerekir. Eğer güvenlik kodunuzu bilmiyorsanız lütfen görsel yardımıyla anlatacağımız ikinci yönteme başvurun.

Telefonunuzun arama ekranında *#7370# tuşlamasını yapın. Tuşlama sonrası ekranda ‘ Hafıza kartı dışında tüm veriler silinsin mi? Bu işlem bir kaç dakika sürebilir ve işlem sırasında acil aramalar dahilin yapılamaz.’ şeklinde beliren uyarıya ‘Evet’ diyerek ilerleyin. Onay sonrası telefon sizden kilit yani güvenlik kodu ister. Güvenlik kodunu girdikten sonra telefon sıfırlama işlemine başlar, otomatik olarak yapar ve yeniden açılır. İşlem tamamdır! Eğer güvenlik kodunu hiç değiştirmediyseniz “12345″ olduğunu unutmayın.Nokia-500-format-atmaİkinci yöntem için telefonunuzu kapatın ve ses açma, kilit tuşu, yeşil arama tuşu ile kırmızı açma-kapama tuşlarına basarak telefonunuzu açın. Yani yapmanız gereken tuş kombinasyonu ses açma + kilit tuşu + arama tuşu + açma-kapama tuşu şeklindedir. Tabii doğal olarak açma-kapama tuşuna en son basmanız gerekiyor. Tuşlara basın ve telefon sizden ülke seçimi yapmanızı isteyene kadar tuşları bırakmayın, basılı tutun. Ülke seçimi ekranı geldiğinde tuşları bırakıp, telefonunuzu yeniden kişiselleştirmeye başlayabilirsiniz.

*Eğer güvenlik kodunuzu değiştirmişseniz ve unutmuşsanız formatlama işlemi sonrası telefon sizden kilit kodu isteyebilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızda, telefon menüsüne ulaşamazsanız lütfen telefonunuzu en yakın teknik servise götürüp, güvenlik kodunuzu kırdırın ya da aşağıdaki bağlantıyı kullanarak tam bir yazılım yüklemesi yapın.

NOKIA FULL YAZILIM YÜKLEME

102 Yorum

  1. Bngndg dedi ki:

    Ben format attım. Telefon tekrar kapanıp açıldı ama ülke seçimi yaptırmadı. Açıldığında ise İngilizce oldu hala kod istiyor. 12345 yazdım ama olmuyoor yardıım

    • Tayfun Sağır dedi ki:

      Bu yöntem kesin suretle güvenlik kodunu kaldırmaz. İşlem başarıyla sonuçlanmasına rağmen sizden güvenlik kodu isteniyorsa bir teknik servise başvurup, kodun kırılmasını talep etmelisiniz. Ortalama 10-20 lira civarı bir masrafı olacaktır.

  2. ceylan dedi ki:

    Nokıa 500 instagram nasıl indirebilirim

  3. AhMeT dedi ki:

    Nokia 5oo Telefonuma Format Attım..Açıldıqında Nokia Hesabı Kurulmuyor..Araştırdıqım da Bir şey Duvarını Kaldır Diyor..Onuda Ben Bulamadım..Nasıl Olacaqına Dair Bilqiniz Var mı?

    • Halil Akgül dedi ki:

      cihazı formatlayıp yeni bir hesap kurmayı deneyin, buna rağmen sorun yaşıyorsanız internetle ilgili bir sıkıntı olabilir, saat ve tarihi kontrol edin, yanlışsa düzeltin.

  4. muhammet nurbel dedi ki:

    Telefonun googl play storesine giriyorum güncele söylüyor basıyorum günceleniyor sonra tekrar deneyiniz söylüyor günceleme atası ne yapmam gerekiyor

  5. canan dedi ki:

    yeni hat aldım taktım açılıyo pn kodunu yazıyorum ekran kapanıyo yine

    • Tayfun Sağır dedi ki:

      Eğer telefonda önemli verileriniz yoksa telefonu menüden fabrika ayarlarına döndürün ve tekrar deneyin. Olumlu sonuç alamazsanız, sim kart yuvasıyla ilgili bir sorun var demektir ki bu durumda da bir teknik servise danışmanız gerekir.

      Bu arada yorumlarınızı lütfen tek bir satır altında ve ‘Yanıtla’ seçeneğini kullanarak paylaşın.

  6. canan dedi ki:

    selam benim telefon sim kartını takınca açılmıyo neden olabilir acaba ?

  7. sena dedi ki:

    Nokia 500 facebook nasıl indirebilirim ?

  8. e.burakş. dedi ki:

    olmuyooo

  9. Enes dedi ki:

    Beyler benim nokıa 500 de güncellenmiyor yazılım güncelemesi yapmıyor. Nokıa Suite İndirdim Yazılım güncellemesine tıkladım işlem sürüyor diyo sonrada hizmete bağlanılamıyor diyor ütfen yardım edinnnnn

    • Tayfun Sağır dedi ki:

      Nokia sunucusuna bağlanamamıştır. Ara ara, yani sorun düzelene kadar tekrar denemelisiniz.

  10. ugur tılı dedi ki:

    ben format attım ama dokunmatıışlemıyor bunun ıcıcn ne yapmam lazım bana ardımcı olurmususnuz

    • Tayfun Sağır dedi ki:

      Dokunmatik çalışmıyorsa, bozulmuştur ve değişmesi gerekir. Teknik servisler bu işlem için ortalama 60-70 lira gibi bir ücret talep eder.

  11. osman dedi ki:

    allah,hına kurbqan ede çok saol oldu işe yardı yeniden güvenlik kodu istedi yeniden yazdım şimdi 12345 oldu çok saol

  12. mesut dedi ki:

    bi kere denedim sonra dil secenegi menusu gelmeden kpadm telefon acilmiyor

  13. eyüp dedi ki:

    nokia 500 e format attıktan sonra galerriyi açamıyorum dosyalar yok bu olduğu gibi bilgisayara usb kablosu ile telefonu bağladığımda telefonu okumuyor ne yapmalıyım galeriyi açtığımda siyah ekran çıkıyor

    • editör dedi ki:

      Dosyalar yok oldu derken? Format işlemi telefonunuzdaki tüm veri ve bilgilerinizi siler zaten.

  14. osman dedi ki:

    format atmaya calısıyorum sistem hatası dıyor napmalıyım ?

  15. sedat dedi ki:

    mrb. benim tlf hatsız açılıyor. hat takılınca açılmıyor. yardımcı olursanız sevinirim.

  16. efe dedi ki:

    şimdi format attımda ovi fln yok nasıl indircem whatsapta yok cevap pls telefonum nokia 500

  17. salih dedi ki:

    İkinci yöntemi denedim ama dil seçimi geldiğin de ekran dokunmatiği çalışmıyor. Bıktım bu telefondan hep yarı yolda bırakıyor. Lütfen yardım edin ne yapmam gerekir?

    • editör dedi ki:

      dokunmatik çalışmaması yazılımdan değil donanımdandır genelde yani dokunmatik lensinizin değişmesi gerkecek büyük ihitmalle.

  18. gunel dedi ki:

    guvenlik kodunu bilmiyorum, ona nereden baka bilerim. yardimci olursaniz tessekkur ederim

  19. selim dedi ki:

    yaptım hepsini ama dil seçimi geldiği zaman dokunamıyorum kendi kendine bişiler yapıo

  20. sema dedi ki:

    ya arkadaşlar benim dil seçimimde türkçe yok acaba bunu programla yükleye bilirmiyiz

  21. derya dedi ki:

    merhaba benım telım nokıa 500 kilit kodunu 1111 yaptım telı kapattım actım kod hatası dıyor napmam gerekıyor üsttekı uygulamyı yaptım ama olmadı 4 unude mı basılı tutuyorum yoksa sırayla tek tek mı

  22. bünyamin dedi ki:

    çok teşekkür ederim sayenizde açıldı ve çok mutluyum allah sizden razı olsun…….

  23. Yusif dedi ki:

    Çox sağolun qardaşdar :)

  24. berra dedi ki:

    mrb. telefonumu şifreledim 20 dk. güncellenirken şarjım bitti telim kapandı şimdi acılmıyor ne yapmalıyım yardım edin lütfen.

  25. yasir dedi ki:

    merhaba, ben telefonu dediğiniz gibi sıfırladım ama şimdi angry birds oyunu olsun foto düzenleyici olsun video düzenleyici olsun bunlar kayboldu bunları nasıl geri getirebilirim peki yardımcı olduğunuz için tşklrr….

  26. Nursima dedi ki:

    iyi akşamlar telefonumun sıkıntısı internete girmemesi ve mesaj atmaması telefon görüşmesi yapabiliyorum ama internete girmiyor mobil veriyi açıyorum ve bağlantı yok uyarısı yapıyor yukarıda dediklerinizi yaptım fakat bi değişiklik olmadı yardımcı olur musunuz lütfen

  27. Zeynep dedi ki:

    Allah Razı olsun yaaa açılmıyodu açtım gerçekten çok terşekkür edrim

  28. KAAN DEMİRHAN dedi ki:

    Merhaba,
    Telefonumda hersey normal calısıyor lakin ben birisini ararken numarayı tuslayıp armaaya bastıgımda yada bir cagrı geldiginde ekran siyah oluyor görüntü yok ama görüşme yapılıyor
    ( ekran jelatini kullanmıyorum ) bu durum neden kaynaklanabilir ve çöüzümü nedir bilgi rica edebilir miyim ?

    • editor dedi ki:

      Merhaba. Yakinlik sensörü ilgili bir sorun bu. Dokunmatik panel yerinden cikmis olabilir ya da sensor tamamen bozukmus olabilir. Yazilimdan olmadigindan emin olmak icin yazikim guncellemesi yapabilirsiniz.

  29. Recep dedi ki:

    Kilit kodundan ve 20 TL’DEN SİZİN SAYENİZDE KURTULDUM. Allah razı olsun…

  30. gülser dedi ki:

    telefon hafızasıda gitti geri getiremezmiyim

  31. çağlar dedi ki:

    merhaba teli yeni aldım ve sankı telde donmalar oluyor yada yavaşlama oluyo ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    • editor dedi ki:

      Merhaba. Bence once telefonu formatlayin. Ardindan yazilim guncellemesi yapip oyle kullanmaya baslayin.

  32. leylA dedi ki:

    abi benim tel kore malı korenin çinden farkı yokmuş doğrumu acaba

    • editor dedi ki:

      kore malı da taklit telefondur. ama kore dedikleri cihazlar biraz daha kalitelidirler. android yüklü olanlar tercih edilebilir. ancak yine de orjinal gibi randıman vermeyecektir ve kısa sürede bozulacaktır.

  33. melek dedi ki:

    tamam teşekkürler

  34. melek dedi ki:

    merhaba benim telefonum nokia500. telefonum local mode ve test mode uyarısı yapıyordu format attm düzelmedi 3 defa da servise gitti geldi yine düzelmedi ve suan problem şarj olmuyo batarya tamamen dolu oldugu halde batarya boş diyo şarja takıyorum enerji tasarrufu icin güç kaynagından çekin deyip duruyo. sizce ne yapmalıyım bilgilendirebilir misiniz?

    • editor dedi ki:

      merhaba, cihazda kısa devre olduğu zaman o tür sorunlar çıkar, kısa devre de ya sıvı temastan yapar ya da sert darbe aldığı için. onarımı biraz zordur. tamir edilse bile randımanlı çalışmayabilir, garantili yaparım diyen bir teknik servis bulursanız yaptırın. yoksa masrafa değmez bence.

      • melek dedi ki:

        ben kvk servisinden gönderdim ama olmuyor hala garantisi var.. yani bu tel düzelmez öyle mi, ama 3 kez aynı hatadan garantiye gittiğinde yeni göndermeleri lazım.

  35. elif dedi ki:

    telefonuma kilit kodu kurdum ve şuan kaldıramıyorum , yardım edebilir misiniz ?

  36. Nevzat dedi ki:

    abi bende belle refresh var annaya dönermi belle demi kalır?

  37. emre dedi ki:

    1.5 saat telefonla oynayınca kendı kendıne acılıp kapanıyo napmam gerektını bılen arkadaş varsa yardım etsin

  38. harun dedi ki:

    telefonunuz kapanıp açılacak dedi açılmadı yarım saat oldu ne yapmalıyım

    • editor dedi ki:

      çok uzun süre telefon açılmazsa bataryayı çıkarıp geri takın ve telefonu normal şekilde açın.

  39. tarık dedi ki:

    abi alarma nasıl gircez ben yeni aldıımda bu telefonu kusura bakma

  40. tarık dedi ki:

    arkadaşlar benim telefonumun üst şebeke çekiminin yanında bazen 3.5 yazıyor bazen eski haline geliyor bide telefonun üstünde alarm şekli gibi bir şekil geliyo bazen yardımcı olursanız sevinirim

    • editor dedi ki:

      3,5 3G işaretidir. Şebeke 3G kapsamına girdiğinde çıkar, kapasama alanından çıktığından gider. otomatiktir yani. alarm şekli ise alarma aittir. alarmlar bölümüne bakarsanız orda ayarlanmış alarmaları görürsünüz. belli bir güneayarlanmış olabilir,

  41. koray dedi ki:

    abi ben telefonumla oynarken ekranı kendi kendine parlaklığı kendi kendine artıyor ve azalıyor format attım ama yine aynı acaba ayarlarındamı sorun var?

    • editor dedi ki:

      ayarlarla ilgili bişey değildir. bu telefonda otomatik parlaklık ayarı yok. ekranınız zarar görmüş olabilir, bir teknik servise danışmanızda yarar var.

  42. yunus emre dedi ki:

    mrb arkdşlr benim telefonum nokıa 500 kilit kodu olusturuldu ve 12345 i denedım acılmadı normal fabrika ayarlarınada donmuyor yardımcı olursanız sevınırım .

  43. rabia dedi ki:

    Allah sizden razı olsun valla telefoncuya gittim 20 TL dedi sizin sayenizde telefonumu açabildim. Çok teşekkür ederim..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir