Concord Silver Edition Format Atma ve Yazılım Yükleme


DİKKAT: Sitemizde anlatılan işlemlerin büyük çoğunluğu tarafımızca denenmiş olmasına rağmen %100 doğruluğunu garanti edemeyiz! Buna rağmen yapılan yanlış yüklemeler veya işlemler cihazınıza ciddi yazılımsal zararlar verebilir! Anlatılan işlemi yapıp, yapmamak sizin kararınıza bırakılmıştır. Ne yaptığınızdan emin değilseniz, lütfen konuya hakim birine danışın!

Concord Silver Edition C701 tabletinize donma, kasılma, ağır çalışma, uygulama hataları gibi yazılımsal olduğunu düşündüğünüz sorunlardan ötürü format atmak isterseniz bunu aşağıda anlatacağımız yöntemle yapabilirsiniz.

Concord Silver Edition tabletlere donanımdan format atabilmek mümkün olmayacaktır. Çünkü bu işleme yardımcı olacak tuşlara sahip değildir. Bu yüzden formatlama dediğimiz işlemi yazılım yükleyerek yapacağız. Bu işlem aynı zamanda yazılım güncelleme anlamına da gelmektedir. Zira yükleyeceğimiz yazılım, Concord Silver Edition C701 model tabletler için şu andaki en güncel olanıdır.

Yapacağımız bu işlem ekran kilidi bloke etme, yazılımsal problemlerden dolayı cihazın açılmaması, kendiliğinden kapanması gibi tüm sorunlara çözüm olur!

İşlem sonrası tüm verileriniz silinmiş olur. Bu yüzden mümkünse işleme başlamadan önce tabletinizi bilgisayara bağlayarak verileri alma yolunu deneyin.

İşleme başlamadan önce tabletinizi iyice şarj etmeyi unutmayın! Başlıyoruz…

Öncelikle aşağıdaki dosyaları indirin. İndirdiğiniz dosyalar Rar şeklindedir, bunları rahatlık olması açısından masa üstüne çıkarın.

1:Silver Yalın Rom

2: Concord SD Programı

Kendinize en az 2 gb (max 4GB)olmak koşuluyla boş bir hafıza kartı ayarlayın. Hafıza kartınız boş değilse bile ilk işlem sonrası sıfırlanacağından, içindekilerin silineceğini unutmayın.

Hafıza kartını bir kart okuyucuyla bilgisayara bağlayın ve gerekli Usb sürücülerinin yüklenmesini bekleyin.

Daha sonra hafıza kartı programı olan ConcordSD programını çalıştırarak, açın.

Programın sol üst tarafında yer alan “disk” bölümünden hafıza kartınızın bulunduğu sürücüyü(E:, F:, vs. gibi) seçin.

Daha sonra disk’in bir altındaki seçenek olan “img file” bölümünden yine masaüstüne çıkardığımız “SilverYalınRom” dosyasını bularak seçiyoruz. Bir sonraki aşama program üzerinden yer alan “Format to Normal” butonuyla hafıza kartına format atmak. Hafıza kartının formatlandığına dair onay aldığınızda sonraki aşamaya geçerek yazılım hafıza kartına yükleyebilirsiniz. Bunun için ise formatlama işlemi bittikten sonra “Burn” yani “yak” butonuna basarak Rom’un yani güncel yazılımın SD kart üzerine yazılmasını sağlıyoruz.

Yazma işlemi program tarafından başlatılır ve yaklaşık olarak 5 dakika sürer. Aşağıda yer alan videoda olduğu gibi tüm aşamalar bitmeden hafıza kartını çıkarmayın, sabırlı olun ve tüm aşamaların sağlıklı bir şekilde bitmesini bekleyin.

Tüm aşamalar başarıyla tamamlandıktan sonra hafıza kartını kart okuyucudan çıkarın. Tabletinizi kapatın ve hafıza kartını tablete takın.

İçinde yalın bir şekilde yazılım olan hafıza kartının bulunması tablet açıldığında güncel yazılım tablete yüklenmesini sağlayacaktır. Bunun için tableti açın ve bekleyin. Tablet açıldığında ekranda yatay, dikdörtgen ve kırmızı bir şekil belirecek ve içi dolmaya başlayacaktır.

Tabletin işlemi yapmasını bekleyin… Bu işlem de yine 5 dakika kadar sürebilir.

İşlem bittiğinde cihaz yeniden başlayacaktır. Bu aşamada hafıza kartını çıkarabilirsiniz.

İçinde yalın yazılım bulunan bu hafıza kartını başka bir cihaza takmayı denemeyin! Mümkünse bilgisayarda biçimlendirdikten sonra kullanın!

Artık Concord Silver Edition C701 tabletiniz en güncel yazılımıyla kullanıma hazır! Hafıza kartınızı yeniden kullanmadan önce lütfen biçimlendirin.

Mümkünse videoyu 720p HD çözünürlükte izleyin. Bu şekilde butonlar daha anlaşılır olacaktır.

Tayfun Sağır

Takibe takip yapmadığı hesabı üzerinden kendisine ulaşmak için; https://twitter.com/tayfun_sagir

137 Yorum

  1. ali dedi ki:

    benim sd kart takılı iken de 1 tane usb yıgın depolama alanı diyor 2 tane olmuyor ki

  2. ferdi dedi ki:

    merhabalar işlemleri sırasıyla yaptım tüm işlemler ok yalnız tableti tekrar açtıgımızda wi-fi hatası veriyor bunu nasıl giderebilirim

    yazılım iki defa atıldı aynı sıkıntı devam ediyor.

  3. sefa dedi ki:

    sa eror veiyor belli bir yersen sonra

    • Tayfun Sağır dedi ki:

      A.s Sefa bir aşamada hata yapıyorsunuz demekki. Alttaki yorumlardan da görülebileceği üzere bir çok arkadaş işlemi başarıyla sonuçlandırmış. Farklı denemeler yapmanız gerekiyor. Şu makaledeki tavsiyelere dikkat edin lütfen. http://www.ceplik.com/Q0qq8

      • sefa dedi ki:

        o sorunları geçtim kardı tABLETE TAKTIM KAPALIYKEN ACMA DÜĞMESİNE BASIYORUM ACILMIYOR KARTI CIKARINCA ACILIYOR OKUMA ZAMANINI BEKLİCEM ?

        • Tayfun Sağır dedi ki:

          Hayır, başka hafıza kartı denemelisin. Yüksek ihtimalle sorunun hafıza kartından kaynaklanıyor.

          • sefa dedi ki:

            SIRASILA YAPTIM İŞLERMLERİ 3 İŞLEM YAPPP BURN MODUNA VERDİM İLK BAŞTA HATTA VERDİ SONRA FORMAT TO NORMAL YAPTIM BİCİMLENDİRMEDEN NORMAL ELİZE BİŞELEŞLER YAZDI SONRA TEKRAR BURN TAKTIM İŞLEMİ YAPTI BİTİRDİ BURDA Bİ HATA YAPMIŞ OLABİLİRMİYİM
            BİDA BİCİMLENDİRMELİMİYDİM ?

  4. ali özkutlu dedi ki:

    Script not found please use new version image diye bir hata veriyor img file tuşundan sonra işleme devam edemiyorum

  5. Muhammet Emre KAYATAŞ dedi ki:

    1988 hatası verdi neden açaba

    • Tayfun Sağır dedi ki:

      Hatanın nedenini bilmiyoruz. İşlemi dikkatlice tekrarlayın ve yorumlarınızı da ‘Cevapla’ seçeneğini kullanarak tek bir başlık altına yapın.

  6. jerom dedi ki:

    Merhaba dediğinizi yaptım 3 farklı hafıza kartı kullandım.Açılırken concord ekranında 1 saat sarja takıp da beklettim.fakat açılmadı.acaba tablet mi bozulmuş.Bunu yapmadan önce sürekli resetliyordu kendisini.Artık hiç açılmıyor.

    • Tayfun Sağır dedi ki:

      Tabiki donanımsal bir arıza oluşmuş olabilir. Yukarıda anlattığımız işlem bir çok kez başarıyla sonuçlanmıştır.

  7. Ataser dedi ki:

    2gb sd kard işimizi görmez mi videodaki 2gb siz en az 4gb olsun demişsiniz

  8. erol dedi ki:

    E-posta ile
    silver yalınrom
    concord sd programı
    e mail adrese gönderin rica etsek
    teşekkürler
    yazılım yüklemesinde yarıda kaldı

  9. RecSpeed dedi ki:

    [Bootloader] Burn Succes
    error diyor işleme başlayamıyor neden acaba

    • editör dedi ki:

      farklı bir kart deneyin.

      • RecSpeed dedi ki:

        sorun çözüldü, Farklı bir kart yanımda yoktu. Hafıza kartı aparatını çıkarıp kart okuyucusuna taktım. Aygıt yöneticisindende ayarları doğru şekilde ayarladıktan sonra İşlem olumlu bitti Teşekkürler Yardımlarınız için

  10. Yanlızlığa Son dedi ki:

    Çok Teşekkür ederim sayenizde tabletim kurtuldu.

  11. Arif ÇAKAR dedi ki:

    Selamun Aleyum

    Hocam böle faydalı bir site kurduğunuz iin teşekkür ederim ederim öncelikle.

    videoda anlatıldığı gibi yaptım fakat yazılım yüklenmesi yarıya kadar geldikten sonra tablet kapandı bir daha da açılmadı nedendir çözümü varmıdır.

    Silver Edition Model: c-701

  12. Ahmet Şahin dedi ki:

    bende concord silver edition var açma tuşuna basıyorum açılmıyor yazılımı nasıl indireceğim bu siteden indiremedim bir türlü yardım edermısın kardesim

  13. ali dedi ki:

    kardeş tanlet yükleme yaparken eror verio neden

  14. Forum dedi ki:

    Çok teşekkür ederim video çok işime yaradı aynen uyguladım ve tabletimi açtım

  15. Halil dedi ki:

    S.a Hocam 2 tane concord c-701 tabletede aynen işlemleri uyguladım.Herşey iyi güzel yanlız Sd kartı Tablete takınca tablet acılmıyor.Sd kart sağlam olduğu halde.bu sorun nedir anlayamadım yardımcı olurmusunuz ?

  16. zonguldak dedi ki:

    onyopowerpadduo tablete format nasıl atılıyo acaba

  17. muhammet ali dedi ki:

    admin size diyeceyim şey tablete şekil çok denedim bloke oldu ama nasıl blokeyi kırabilirim concord silver edition C-701 yardımcı ol lütfen

  18. e dedi ki:

    ben şimdi acıyorum sd kartta pohenix katı all files yalın roomu acınca olmuyo acmıyo

  19. oktay dedi ki:

    Çok teşekkürler arkadaşım.Sevgili kızım sabah uyandığında sevinçten uçacak. Bir çocuğu mutlu etmek çok önemli bir iş dostum. Haaa benide tablet almaktan kurtardın.:)))) Emeğine sağlık teşekkürler…

  20. yavuz dedi ki:

    BORN e bastıktan sonra error verıyor 2 tane sd kart denedım ıkısınde de error ver dı sorun ne olabılır ne onerır sınınz

    • editör dedi ki:

      bu hata genelde hafıza kartından kaynaklanır. başka bir kart deneyin. aynı sorun devam ederse bilgisayar değiştirip deneyin.

      • yavuz dedi ki:

        tmm kardesım eyvallah baska bır program kullanıp sd kartımı bıcımlendırdıkten sonra yenıden denedım oldu tabı bıraz ugrastık MAKALEDE EMEGİ GECEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.

  21. Yıldız dedi ki:

    Iyi günler ben concord silver edition c-701 e sahibim. Tabletimi açtığım zaman maalesef launcher durdu diye bir yazı çıkıyor. Ne masaüstünü gösteriyor nede başka birşeyi. Sizce sizin dediğiniz gibi tablete format atmalı mıyım ? Atarsam problemim düzelir mi ?

  22. m dedi ki:

    herşeyi tam yapıyorum ancak kırmızı kutu dolduktan sonra “sprite update error checksum is error b CARD OK” Hatasını aldım ve artık tabletim hiçç açılmıyorr lütfen yardım

    • editör dedi ki:

      Tabletinizin modelinin silver edition oldugundan emin misiniz. Eminseniz baska bir kartla yeniden deneyin.

      • m dedi ki:

        Öncelikle döndüğünüz için çok teşekkürler evet silver edition c-701 modeli… Bu işlemleri yapmadan önce en azından concord silver edition yazısına kadar gelip donuyordu,bazen de açılıyordu…Şimdiyse dediğim gibi tablet açılmıyor :(

  23. ilyas keleş dedi ki:

    herşey tamam ama bilgisayarda bu denilenleri uyguluyorum en son olrk burn tıklıyorum o çizgi sona dayanıyor bitti diye uyarı gelmiyo biraz fazla bekliyorum çizgi sona ama uyarı yok birde hafıza kartına ne kadar yazdı diye bakıyorum sadece 8.00 kb Yani hiç yazmıyomu veya bi hatamı var çözemedim.

    • editör dedi ki:

      başka bir hafıza kartı deneyin lütfen. büyük olasılıkla hafıza kartından kaynaklanıyordur sorun.

  24. salih dedi ki:

    Bende de concort plus+ var. Anlatılanların hepsini denedim.cihaz tik demiyo android yazısında kalıyor. Kafayı yemek uzereyim.ek bi seçenek varmı.

    • editör dedi ki:

      yükleme işlemleri modelden modele farklılık gostermektedirler. bahsettiğiniz modele yükleme yapma şansımız olmadı maalesef.

  25. Erol dedi ki:

    Yazılanları uyguladım sorunsuz bir şekilde açıldı. Her şey için tesekkür ederim.

  26. baristutmaz dedi ki:

    Çok teşekkür ederim. sorunumuz çözüldü..

  27. şahin dedi ki:

    Kardeş ben makaleyi okuyup adım adım uyguladım.Hafıza kartına yazılım yüklenmeye başladı yalnız dedin gibi 5 dk’yı geçti şuan 46 dk oldu ama hala bekliyorum.Yüklemeyi gösteren yatay çizgi sona dayandı fakat bir türlü işlem tamamlanmıyor nerde yanlış yapmış olabilirim.

  28. doğan dedi ki:

    nasıl akıl edemedim internetten bakmayı ? Vallah helal olsun abicim emeğinize sağlık aynen dediğiniz gibi yaptım işe yaradı çok sağolun

  29. Kürşat dedi ki:

    Vermiş olduğunuz emek için teşekkür ederim.Çalışmalarınızada başarılar dilerim.

  30. alperen dedi ki:

    Artık hiçbir şey yapılamıyor tablette bu yukarıdaki işlem işe yarayabilir mi daha yapmadımda işlemleri

    • editor dedi ki:

      Tablet bi sekilde kendini sifirliyor demek ki. Islemleri deneyebilirsiniz. Yazilimsal bir sorunsa duzelir.

      • alperen dedi ki:

        Tableti recovery modda açamıyorum ve açılmıyor da sizce bu modda açmam gerekir mi?

        • editor dedi ki:

          Recovery mode ile isiniz yok. Makalede anlatilanlari uygulayin lutfen.

          • cafer dedi ki:

            Aygıt yöneticisinde coklu sd kartı devre dısı bırakıyorum sonra benim tekli elimdeki kartı takıyorum bu seferde bılgısayar gormuyor kartımı ne yapmam gerekıyor ızledım vidyoyu bıre bır aynısını yapıyorum kartı gormuyor

            • editör dedi ki:

              çoklu sd kartı neden devre dışı bıraktığınız anlayamadım. vidyo değil de makaleyi okuyup işlem yapmayı deneyin.

              • cafer dedi ki:

                Vidyodakı ne yapıyorsa birebir yapıyorum coklu dedıgım coklu sd kart okuyucuyu devre dısı bırakıyor bende aynen sonra kendı sd kartımı takıyorum ama gormuyor pc coklu sd kartı aktıflesturdımmı benım kartı goruyor tek sorunum bu cevap icin gercekten cok tesekur ederım

                • editör dedi ki:

                  vidyoyu boşverin. makaleyi okuyup işlemleri sırasıyla yapın. herhangi bir şeyi devre dışı bırakmanıza gerek yok.

  31. alperen dedi ki:

    Tablet ilk alındığında iyiydi istediğimi yapıyodum sonra kendiliğinden her şey silindi hiç uygulama kalmadı hocam tablete bi şeyler oldu hiç bir bok kalmadı play storeyede üye olmuyor video izlenmiyor her şey kendiliğinden silindi her açılıp kapandığında aynı şey oluyo resetleniyo tablet hiç bir şeyde indirmiyor bu düzelir mi LÜTFEN YARDIM EDİİİİN!!!

  32. bestami dedi ki:

    vallahi helal olsun… tşkler işe yaradı.

  33. hazal dedi ki:

    silver yalın romu winrardan çıkarttığımda resim olarak gözüküo. imaj şeklinde gelmio napmam lazım

  34. muhammet aksu dedi ki:

    burn yapınca, eror veriyor normal modda format başarısız diyor lütfen yardım

  35. Halil Akcin dedi ki:

    Arkadaşlar daha işleme başlamadan error hata veriyor. Ne olduğunu anlamadım bütün işlemleri sırasıyla yaptım başka hiç bir disk bırakmadım ama sonuç alamadım.

  36. ekran dedi ki:

    olmuyo ne yapmam lazım.

  37. oğul can dedi ki:

    Ben bağdaştırıcı yardımıyla flasbellekle yaptım işlemi acaba bu yuzden mi olmadı veyahut işlemimi yanlış yaptım ?

  38. asım dedi ki:

    hocam yazılımı nerde indiriyoruz bi türlü indiremedim concord c701 yazımı nerde iniyor yardım

    • editor dedi ki:

      Bu işlem concord silver edition içindir hocam. Söylediğinin model ile uyumlu olmayabilir. Modelinize uygun yazilimi bulmaniz lazim. Yukleme ayni ama.

  39. ahmet dedi ki:

    hocam thank you oldu yegenin tableti düzeltik sonunda bura bizden 80 tl istemişlerdi:(((
    sayende düzeltik

  40. yıldırım dedi ki:

    gerçekten işe yaradı teşekkürler

  41. kazım dedi ki:

    8gb hafıza kartım var ve verdiğiniz bilgiler doğrultusunda tüm işlemleri gerçekleştirdim fakat silveryalınrom dosyası sd karta yüklenirken bir bölümden sonra eror veriyor başka bir sd kar aldım ondada aynı yerde hata veriyor yazılımınızı gözden geçirip sitenize tekrardan link verirseniz memnun olurum saygılar…

  42. kazım dedi ki:

    vermiş olduğunuz yazılım dosyalarını tekrar incelerseniz memnun olurum yalın rom dosyasında zaman aşımlı bir bozulma olabilir

    • editor dedi ki:

      böyle bir şey mümkün değil. .zip içindeki bir dosya bozulmaz. bilgisayarınızda virüs varsa sıkıntı yaratabilir. yorumları okursanız daha önce işlemi başarıyla yapan arkadaşlar var.

  43. Ali dedi ki:

    Benimde plus + modelim var ve video da da dediği gibi boot menüsü açılmıyor. ses açma kapama tuşuna defalarca bastım ancak menü çıkmadı. yardım ederseniz sevinirim..

  44. reedpad dedi ki:

    Merhaba bende reedped3 var cıhaz fazla desen denemesi sonucunda kitlendi her türlü format denedim bu işlemleride denedim fakat sonuç alamadım cihaz açılıyor mail google hesabınızla oturum açın diyor ama google hesasbınıda kabul etmiyor yardımcı olurmusunuz cihaza nasıl bir format atabilirim…

  45. auispicios dedi ki:

    İŞLE LANET OLASICA SİLVERYALINROM EKLİYORUM FORMAT AT GÖRÜNMÜYOR YAA

  46. auispicios dedi ki:

    ya dostum neyın hafızasından bahsedıyorsun tabletı acıp hafısasınımı alayım onu mu dıyorsun anlamıyorum ya vallahı anlamıyorum sd kart tlf hafızalarından mı bahsedıyorsun anlamıyorum kı tabletın hafızasından bahsedıyorsan nerde hafıza!!!!! LÜTFEN YARDIMMM

    • editor dedi ki:

      makaleyi okuduğunuzdan emin misiniz? hafıza kartından bahsediyorum. hafıza kartını kart okuyucu ile bilgisayara bağlayacaksınız. Concord Sd programını için açıp içine Concord yalın romunu yükleyeceksiniz. tableti kapalı konuma getireceksiniz. hafıza kartını tablete takacaksınız. tableti açacaksınız.

  47. auispicios dedi ki:

    ben anlamıyorum usb kablosuyla tableti bilgisayara bagladım 2 sürücü görünüyor normal sd hafıza kartına atıp tablete takıyorum işlem yapamıyorum şifreden dolayı bana yol gösterir misiniz:((( lütfen kac haftadır tabletım böyle ya bir halt yapamıyorum ya herşeyi indrdim video da izledim tamam ama tablete atamıyorum işlemleri yaptıgımda en sonda
    fint2 device,please select correct the one. yazılıyor ya :(((((

    • editor dedi ki:

      hafıza kartını kart okuyucu ile bilgisayara takın. tabletin içinde değil, lütfen makaleyi iyice okuyun. detaylıca anlatılmıştır.

  48. yasar dedi ki:

    kardeşim ben bunu denedim yatay dikdörtgen doldu ondan sonra tablet kapandı şuanda açılmıyor… sustumu yoksaa

    • editor dedi ki:

      öncelikle teabletin şarjı olduğundan emin olun. şarjı olduğundan eminseniz ve açılmıyoraa lütfen en baştan işlemleri tekrar yapın.

  49. MURAT dedi ki:

    c 701 tabletim var ya hiç sarj almıyor yada uğraşmama rağmen hiç açılmıyor yardımcı olurmusunuz tşk.

    • editor dedi ki:

      Ya şarj soketiniz bozuk ya da cihazın yazilimi çökmüş olabilir. Elimizde bi modelden olmadig8 icin yazilim ile ilgili bilgi veremiyorum. Onxelikle sarj meselesini halletmeniz gerekir.bir teknik servise basvurup yardim almanizda fayda var.

  50. rıza dedi ki:

    concord’dan hiç memnun kalmadım.oldukça yavaş.en basit bir işlem bile dakikalarımı alıyo.verdiğim paraya acıyorum…

  51. aybek dedi ki:

    hocam concord silver edition c-701 model tabletin ag baglantısında sorun var aldıgımdan beri kullanamadım onu nasıl çözebiliriz ! yardımcı olurmusınız

    • editor dedi ki:

      yazılımsal bir sorunsa, yazılım yükledikten sonra düzelir, denemeniz lazıma ama, düzelmezse donanımsal dewmektir, yetkili servisine vermeniz gerekecektir o zaman.

  52. sebahattin dedi ki:

    concord silver edition tabletim şarja taktığımda ilk etapta % 0 daha sonrasında ise %85 ve 100 göstergesi bulunmakta olup diğer şarj aşamalarını göstermiyor ne yapmalıyım.

    • editor dedi ki:

      Google Play Store’dan Battery Doctor uygulamasını indirebilirsiniz. detaylı batarya bilgisi vermektedir.

  53. tekin dedi ki:

    hocam bende digitab s1 tblet var tuslar olsada combinasyon kabul etmiyor format atamıyor dedıgınız yontemıde denedım onlada olmadı kart basarılı fakat tablette ıse yaramadı ne yapmalıyım baska bır format yazılımımı bulmalıyım bunun ıcın

    • editor dedi ki:

      Her tablet modelinin kendine ozel yazılımı var hocam. Onun yazilimini bulup ayni sekilde hafıza kartina yukleyin ve tablete yukleyin. Islemler ayni sadece yazilim değişik yani.

  54. birkan dedi ki:

    bende yığıın depolama aygıtı 2 tane var ne yapayım

  55. selim dedi ki:

    çok teşekkür ederim aynen uyguladım sorunsuz halletim. emeğinize sağlık.

  56. ahmet dedi ki:

    Hocam, bende tableti taktığımda iki tane sürücü görünüyor. Bu yüzden de concordsd prog. çalışmıyor sanırım, ne yapmalıyım?

    • editor dedi ki:

      hafıza kartını kart okuyucuya takıp işlem yapın bu esnada tableti bilgisayara bağlamanıza gerek yok.

    • kazım dedi ki:

      bahsedilen tüm işlemleri gerçekleştiriyorum 8 gb hafıza kartım var ve yalın rom yüklenirken eror veriyor gittim başka sc kart aldım yine aynı bunun sebebi nedir?

      • editor dedi ki:

        romu hafıza kartına kopyalarken mi sorun yaşıyorsunuz yoksa tablete yazılım yüklerken mi? kopyalama işlemi yaparken sorun yaşıyorsanız lütfen 8den daha düşük bir kart deneyin.. yazılımı yüklerken sorunu yaşıyorsanız. batarya durumunuzu kontrol edin. bataryada sıkıntı yoksa tabletin modelini kontrol edin. başka modele uyumlu olmayabilir.

  57. ferhat kılıç dedi ki:

    hocam tşk ederim. İşlemi gerçekleştirdim ve başarılı sonuçlandı. Çok tşk ederim.
    Ayrıca ufak bir bilgi vereyim hafıza kartı 2 gb olsa da olur benim ki 2 gb’tı ve işlem başarılı gerçekleşti. ( hani 4 gb hafıza kartı olmayanlar olabilir diye dediydim )
    Ağrı/doğubayazıt 152716

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir